سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رهایی ۳ نفر از حصار زندان تا عید سعید فطر

تا عید سعید فطر تعداد ۱۰ زندانی جرایم غیر عمد در استان به آغوش خانواده باز می‌گردند.

هاشمی مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تا کنون ۷ نفر توسط ستاد دیه آزاد شده اند که مبلغ بدهی آن‌ها ۵۲۰ میلیون تومان بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در استان ۱۷۵ نفر هستند افزود: از این تعداد ۱۲۷ نفر دارای بدهی مادی غیر کلاهبرداری، ۴۶ نفر دارای بدهی نفقه و مهریه و دو نفردارای بدهی دیه هستند.

هاشمی با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در بسیاری از شهر‌های استان گفت: در شهرستان بیرجند مبلغ ۵ میلیارد و ۴۱۵ میلیون ریال، در شهرستان طبس ۶۲۹ میلیون ریال، در شهرستان قاین ۸۳۳ میلیون ریال در شهرستان نهبندان ۷۲ میلیون ریال و در فردوس ۴۵۰ میلیون ریال جمع آوری شد.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با بیان اینکه جمع کمک‌ها به ستاد دیه استان در خراسان جنوبی ۷میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و تعهدی بوده است افزود: پویش مهربانی تا عید سعید فطر ادامه دارد و تاکنون مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان جمع آوری شده است.

وی با اشاره به اینکه تا عید سعید فطر مبالغ بسیار خوبی کمک خواهد شد بیان کرد: در سال گذشته مبلغ ۳۳۰ میلیون تومان هم به صورت نقدی و تعهدی کمک شده است که امسال این مبلغ ۱۲۵ درصد افزایش داشته است.

هاشمی با بیان اینکه در شهرستان طبس خیران به صورت خودجوش اقدام به آزادسازی زندانیان غیر عمد می‌کنند اظهار کرد: در سال گذشته ۶ نفر از این زندانیان توسط خیرین شهرستان فردوس و خارج از استان قبل از ورود به زندان آزاد شدند که مبلغ بدهی آن‌ها ۵۶ میلیون تومان بوده است.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان با اشاره به اینکه پرونده مابقی زندانیان نیز به‌دقت در جلسه مطرح و در طول سال توسط کمک ستاد دیه کشور و استان آزاد خواهند شد گفت:عمده زندانیان جرایم، بدهکار مالی غیر کلاهبرداری هستند.

انتهای پیام / ط ا

افزایش ۱۲۵ درصدی کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.