سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی مناطق سیل زده لرستان انجام می شود

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی مناطق سیل زده شهری و روستایی استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ،محمدعلی دریک ، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ، در جمع خبرنگاران گفت: گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی مناطق سیل زده شهری و روستایی استان انجام می‌شود.

 دریک  افزود: پیرو انجام اقدامات بهداشتی در مناطق سیل زده و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردمی در خصوص گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی این مناطق به منظور حذف آلودگی‌های احتمالی ناشی از سیلاب، گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی پاکسازی شده شهر‌های پلدختر، معمولان و روستا‌های سیل زده تابعه آن‌ها با استفاده از مواد گندزدای مجاز تهیه شده توسط معاونت بهداشتی دانشگاه در حال انجام است.

وی اظهار داشت: این امر با محوریت واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان پلدختر و با مشارکت خانوارها، مراقبین سلامت و رابطین بهداشت، ادامه دارد به میزان مورد نیاز، مواد گندزدا تهیه و در اختیار شبکه بهداشت پلدختر قرار گرفته است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی لرستان ادامه داد: خانواده‌های آسیب دیده از سیل که منازل مسکونی خود را از گل و لای پاکسازی کرده و شستشوی اولیه را انجام داده‌اند می‌توانند با مراجعه به مراکز بهداشتی درمانی محل سکونت خود، نسبت به تحویل ماده گندزدا اقدام نموده و بر اساس نحوه مصرف، نسبت به گندزدایی سطوح قابل شستشوی منازل مسکونی خود اقدام نمایند.

دریک بیان کرد: تا کنون مواد گندزدای مورد نیاز به بیش از ۲ هزار خانوار سیل زده، همراه با بروشور نحوه استفاده تحویل شده و نظارت لازم توسط واحد‌های بهداشت محیط استان و شهرستان در این زمینه در حال است.

انتهای پیام/ ر

گندزدایی منازل مسکونی و اماکن عمومی مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: علوم پزشکی ، سیل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.