سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وقوع طوفان شن در کرمان

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز افزایش ابر، در بعداز ظهر بارش‌های رگبار و وزش باد نسبتا شدید و وقوع طوفان شن در مناطقی از استان پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حمیده حبیبی رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با اشاره به اینکه آسمان استان صاف تا کمی ابریست گفت: امروز در ارتفاعات غربی رعد و برق و بارش‌های رگباری باران را داریم.

وی افزود: در شرق و برخی مناطق شمالی استان وزش باد نسبتا شدید به همراه گرد و خاک و وقوع طوفان شن در شهرستان‌های فهرج و ریگان امروز و فردا پیش بینی می‌شود.

حبیبی با اعلام اینکه به دلیل وزش باد و گردخاک کاهش کیفت هوا وکاهش دید را در جاد‌های شرقی و برخی از جاد‌ه های شمالی داریم اظهار کرد: رانندگانی که قصد تردد از محور‌های مواصلاتی کرمان-سیستان وبلوچستان، کرمان-یزد و شهداد - نهبندان دارند با احتیاط برانند و از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

رییس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بیان کرد: کودکان، سالمندان و بیماران قلبی از رفتن به فضای باز خوداری کنند.

وی گفت: در حالی قلعه گنج در ۲۴ ساعته گذشته با ۴۴ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را پشت سر گذاشته لاله زار با ۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

حبیبی حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۹ درجه سانتیگراد اعلام و تصریح کرد: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۳۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ی

وضعیت جوی استان کرمان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.