سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی خانواده یکی از زندانیان خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی: دستور تخریب بیغوله و ساماندهی یک خانواده را صادر کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمد علی شجاعی استاندار خراسان شمالی در بازدید از خانواده یکی از زندانیان، دستور تخریب یا پلمپ بیغوله‌ای که مادر زندانی ساکن آن می‌باشد و ساماندهی این خانواده را در یک منزل مناسب صادر کرد.

استاندار خراسان شمالی به همراه مدیرکل دادگستری و دادستان و تعدادی از مسوولان در بازدید از خانواده دو زندانی مرکز استان اظهار داشت: طرح، ولی نعمتان خاص با هدف رسیدگی به امور محرومان می‌باشد.

شجاعی افزود: مدیرکل آموزش و پرورش استان به مانند یک سرپرست مسئول پیگیری مشکلات این دو خانواده شد.
وی ادامه داد: ۳۰۰ خانواده دیگر از زندانیان دارای مشکلاتی مشابه هستند که از سیستم قضایی استان خواستار رسیدگی ویژه به این خانواده‌ها هستیم.

شجاعی خطاب به معاون سیاسی، رسیدگی به مشکلات مربوط به مسکن واگذار کرد و گفت: این دوخانواده در کوتاه‌ترین زمان ممکن در دستور کار باشد.

بر اساس این گزارش طرح، ولی نعمتان خاص استاندار خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان و همزمان با ایام شهادت حضرت علی (ع) رونمایی و اجرا شد و در بازدید استاندار از زندان مرکز استان مقرر شد معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با بررسی وضعیت زندگی خانواده‌های زندانیان در صورت نیاز آنان نیز به لیست این طرح افزوده شوند.

انتهای پیام/م

ساماندهی خانواده یکی از زندانیان خراسان شمالی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.