سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۳۴ تن کنجاله سویا قاچاق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۱۳۴ هزار تن کنجاله سویای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، سردار "منوچهر امان اللهی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع کاراگاهان پلیس آگاهی در خصوص فعالیت فردی در کار قاچاق محصولات کشاورزی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت و با انجام اقدامات فنی و شگرد‌های پلیسی این فرد شناسایی شد.

وی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد این فرد با واردات غیرقانونی کنجاله سویا از مناطق مرزی جنوب کشور و دپو کردن آن در یکی از انبار‌های نقاط حاشیه‌ای شهر، اقدام به فروش خارج از شبکه این محصول می‌کند.

سردار امان اللهی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی با انجام کار‌های اطلاعاتی توانستند انبار محل اختفای کنجاله‌های سویا را شناسایی و در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۳۴ تن از این محصول را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: طبق نظر کارشناسان، ارزش محموله قاچاق کشف شده به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد.

وی همچنین از پلمب محل نگهداری کنجاله‌های سویای قاچاق و دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و گفت: متهم دستگیر شده پس از تشکیل و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.
سردار امان اللهی در پایان با اشاره به اثرات مخرب پدیده قاچاق و ضرباتی که بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌کند، گفت: برخورد با این پدیده همواره جزو اولویت‌های کار پلیس بوده است.
انتهای  پیام/ز



۱۳۴ هزار تن کنجاله سویای قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال  کشف شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.