سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ۴۵۰ میلیون تومان در جشن گلریزان استان همدان

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: در جشن گلریزان امسال ۴۵۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان‌ها جمع آوری شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، یدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان از برگزاری جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در شهرستان فامنین خبر داد و افزود: هفته گذشته این مراسم برگزار شد و ۱۶۰ میلیون تومان همراه با کمک خیرین جمع‌آوری شد.

وی با اشاره به اینکه در شهرستان رزن ۱۳۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با کمک خیرین نیک اندیش جمع‌آوری شد گفت: در تویسرکان کمک‌ها به ۱۶۰ میلیون تومان رسید.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه جشن گلریزان در ملایر نیز برگزار خواهد شد ادامه داد: در شهر‌های بهار و کبودراهنگ یکشنبه ۱۲ خرداد این مراسم برگزار می شود.

خیر اندیش با اشاره به اینکه جشن گلریزان شهرهمدان نیز هفته گذشته برگزار شد و در حال جمع بندی کمک‌ها هستیم افزود: امیدوارم با کمک خیرین بتوانیم تعداد قابل توجهی از زندانیان را آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان با بیان اینکه خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد گرفتار در بند را به شماره حساب‌های ستاد دیه نزد سیبای بانک ملی ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ و حساب جام بانک ملت ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ واریز کنند افزود: با کار‌های خیرخواهانه می‌توان زندگی بسیاری را از تاریکی به سمت نور هدایت کرد.

انتهای پیام/ب

برگزاری جشن گلریزان در شهرستان های استان همدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.