سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۲۲۰ پایگاه آماده خدمت رسانی به مسافران

مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: ۲۲۰ پایگاه امدادی، متشکل از نیرو‌های فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر، نیرو‌های راهداری، پلیس راه و شهرداری‌ها در سطح استان اصفهان مستقر می‌شوند.

منصور شیشه فروش مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،با اشاره به تعطیلات پایان هفته آغاز سفر‌ها اظهار داشت: در این راستا جلسه ستاد مدیریت بحران برای امنیت سفر تشکیل و به راهدارخانه‌ها و پایگاه‌های امدادی شرح وظایفی ابلاغ شد.

وی افزود: ۲۲۰ پایگاه امدادی، متشکل از نیرو‌های فوریت‌های پزشکی، جمعیت هلال احمر، نیرو‌های راهداری، پلیس راه و شهرداری‌ها در سطح استان اصفهان مستقر می‌شوند تا به ارائه آموزش‌های لازم و ایمن سازی و روان سازی ترافیک و کاهش تصادفات بپردازند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه دوربین‌های نظارت تصویری و مجتمع‌های خدمات رسانی در سطح جاده‌ها فعال هستند افزود: برای ارائه خدمات مطلوب جاده‌های شاهین شهر، نطنز و اتوبان قم _کاشان در اولویت قرار دارند.

منصور شیشه فروش با تاکید بر این نکته که شهروندان می‌بایست قبل از حضور در جاده‌ها از وضعیت راه‌ها مطلع شوند گفت: با توجه به تغییرات جوی در این فصل از جمله وزش باد و فعال شدن کانون‌های گرد و غبار دید در جاده‌ها ک کاهش میابد لازم است در مواجه با وزش باد شدید در اولین پارکینگ توقف کنند.


انتهای پیام/م
 

خدمت رسانی نیروهای امدادی استان اصفهان در تعطیلات پایان هفته

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.