سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان در پایگاه دریایی خرمشهر

به مناسبت بزرگداشت ماه مبارک رمضان و سوم خرداد سالروز آزلد سازی خرمشهر قهرمان ، یک دوره مسابقات فوتسال در پایگاه دریایی شهدای تکاور خرمشهر برگزار شد.

ناوباندوم محمد پورنعمتی رئیس تربیت بدنی پایگاه دریایی خرمشهر در مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان بخصوص ورزشکاران گفت:  هدف از برگزاری این دوره از مسابقات  ایجاد وحدت  نشاط و شادابی  و  بالا بردن سطح کیفیت سلامت کارکنان پایگاه بوده است.

وی در ادامه افزود: این دوره از مسابقات با حضور ۸ تیم و بصورت دوره ای آغازشد که پس از  انجام بازی ها در دور مقدماتی چهار تیم به مرحله  نیمه نهایی راه یافتند.

رئیس تربیت بدنی پایگاه دریایی خرمشهر ادامه داد: دو تیم عقیدتی سیاسی و دژبان باغلبه بر حریفان به دیداری پایانی این دوره از مسابقات راه یافتند.

ناوباندوم محمد پورنعمتی  گفت : تیم دژبان با برتری در بازی پایانی  با شکست تیم عقیدتی سیاسی قهرمان این دوره از مسابقات لقب گرفت و تیم های عقیدتی سیاسی و ترابری هم به ترتیب رتبه های دوم و سوم این دوره از مسابقات رو کسب کردند.

انتهای پیام/ د

برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتسال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.