سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جذب ۳۶ درصدی اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه با اشاره به جذب ۳۶ درصدی اعتبارات از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، این مقدار جذب اعتبار را ضعیف عنوان و از عملکرد مدیران انتقاد کرد.

 به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه گفت : برخی دستگاه‌های اجرایی استان نظیر راه و شهرسازی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، جهادکشاورزی، فنی و حرفه ای، آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای و دانشگاه علوم پزشکی در جذب اعتبار ضعیف عمل کرده اند.

وی با بیان اینکه فرصت زیادی برای جذب اعتبار از وزاتخانه‌های مربوطه از دست رفته، گفت : با این حال هنوز فرصت اندکی باقی است و مدیران باید نهایت تلاش خود را برای جذب حداکثری اعتبار به کار بگیرند.

بازوند تاکید کرد: کم کاری مدیران در جذب اعتبار که برای عملیاتی کردن پروژه‌های ادارات خودشان است تحت هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و حتماً در فرصت باقیمانده برای افزایش اعتبار مورد نیاز باید تلاش کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین با اشاره به تدوین طرح سند رونق تولید استان، گفت: اگر این سند عملیات اجرایی آن خوب انجام شود می‌توانیم از آن به عنوان یک سند مشترک بین استان‌های واقع در منطقه سه کشور شامل کرمانشاه، همدان، لرستان و ایلام نیز استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: کلیات این سند مورد وثوق مدیران دستگاه‌های اجرایی و اعضای شورای برنامه ریزی استان قرار دارد و باید تلاش کنیم تا به بهترین شکل ممکن آن را اجرایی کنیم.

بازوند یادآوری کرد: اجرای موفق این سند می‌تواند باعث رونق تولید و اقتصاد استان شده و کسب و کار را نیز رونق می‌بخشد.

استاندار کرمانشاه همچنین با استقبال از اجرای طرح توسعه اقتصادی و اشتغال روستا‌های استان، گفت: این طرح نیز می‌تواند علاوه بر ماندگار کردن روستائیان، باعث شکوفایی اقتصادی در این مناطق نیز بشود.

وی گفت: در این طرح قرار است یک هزار و ۷۱۵ روستای استان شرکت داده شوند و توانمندی‌های آنان را در بخش‌های مختلف شکوفا می‌کند.

بازوند در پایان از فرمانداران و مدیران استان نیز خواست با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و احتمال افزایش آتش سوزی‌ها با توجه به بارش‌های مناسب سال زراعی جاری، وضعیت را به گونه‌ای مدیریت کنند تا شاهد این اتفاق نباشیم.

 

 

انتهای پیام/د

برخی دستگاه‌های اجرایی استان در جذب اعتبار ضعیف عمل کرده اند

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.