سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسانه یکی از ارکان مهم و موثر در جامعه است

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه رسانه یکی از ارکان مهم و موثر در جامعه است گفت: صحت، دقت و سرعت سه شاخصه مهم در حوزه رسانه است که اصحاب رسانه باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  حجت الاسلام علی اکبرپور مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: خبر و حوزه رسانه ویژگی و شاخص‌های بسیاری دارد که از جمله مهمترین آن‌ها حق محور بودن است.

وی ادامه داد: واقعیت گرایی و انعکاس واقعیت‌ها به صورت مثبت و یا معضل از جمله شاخصه‌های مهم فعالان حوزه رسانه است.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وحدت آفرینی و توجه به وحدت را شاخصه دیگر حوزه رسانه عنوان کرد و افزود: هر آنچه برخلاف محور وحدت بیان شود مطمئناً از جانب دشمن بوده و خلاف منویات مقام معظم رهبری در حوزه حفظ وحدت و انسجام جامعه اسلامی است.

وی ارتقا بینش سیاسی و اجتماعی در حوزه رسانه و خبر را شاخصه دیگر این حوزه دانست و اظهارداشت: رسانه یک دانشگاه است و کسی که بناست بر کرسی اطلاع رسانی بنشیند باید در حوزه سیاسی و اجتماعی هوشیار و دقیق باشد.

حجت الاسلام اکبرپور ادامه داد: توجه به حوزه فرهنگ ملی و تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی، از دیگر شاخصه‌های مهم در حوزه رسانه است که باید به آن توجه شود.

وی انعکاس هنجار و ناهنجار، جلب اعتماد مخاطب و مخاطب داری، شفافیت خبر، تأثیر گذاری و نحوه انتشار خبر و هنر چگونه بهره برداری در رسانه را مهم دانست و به اختصار و در عین حال جامع بودن خبر تاکید کرد.

مسئول نهاد نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سلمان اظهار داشت: با توجه به حساسیت‌های خاص سیستان و بلوچستان رسالت اصحاب رسانه فعال در این استان به مراتب حساستر و مهمتر است و باید با دید وسیع و آگاهی و هوشیاری لازم ضمن مقابله با شبیخون فرهنگی دشمنان، در زمینه ترویج و تبیین وحدت و انعکاس خدمات نظام و توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان گام بردارند.

در این نشست اصحاب رسانه به بیان مطالب و نظرات خود پرداختند و در پایان با امضاء بیانیه‌ای انزجار خود از رژیم صهیونستی و استکبار جهانی را اعلام کرده و معامله قرن را توطئه دیگری از سوی صهیونیست و سردمداران استکبار دانستند.

انتهای پیام/ع

صحت، دقت و سرعت سه شاخصه مهم حوزه رسانه است

برچسب ها: سپاه ، رسانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.