سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث امروز یازدهم خرداد ۹۸؛

۱۷۲ دستگاه خودرو شوتی در دشتی توقیف شد

مهم‌ترین حوادث امروز (یازدهم خرداد ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه یازدهم خرداد سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ۱۷۲ دستگاه خودرو شوتی در شهرستان دشتی

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از دستگیری ۸۶ نفر و توقیف ۱۷۲ دستگاه خودرو شوتی (تندرو حامل کالای قاچاق) در سه ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ جهانبخش صیادی افزود: ماموران در بازرسی از خودرو‌های توقیف شده انواع کالای قاچاق شامل کولر گازی، یخچال، فریزر، لاستیک خودرو، برنج، تجهیزات پزشکی را کشف کردند.

این مقام انتظامی در ادامه افزود: در همین زمینه ۸۶ نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

کشف بیش از ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در تنگستان

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: با اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا ۱۸ دستگاه خودروی سواری توقیف و بیش از سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان تنگستان کشف شد.

سرهنگ حسین خواجه افزود: از خودرو‌های توقیفی انواع کالا شامل پوشاک، گوشی تلفن همراه، تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی به ارزش سه میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال کشف کردیم.

وی عنوان کرد: در این زمینه ۹ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف به ۷ فقره سرقت در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و ساختمان‌های نیمه کاره، ماموران کلانتری ۱۱ جانبازان تحقیقات خود را برای شناسایی سارقان آغاز کردند.

سرهنگ حسین احمدی افزود: پس ازهماهنگی با مقام قضایی، متهم در زمانی مناسب و در عملیاتی منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی ادامه داد: متهم به نام م. ع به هفت فقره سرقت مغازه و ساختمان‌های نیمه کاره در شهرستان اعتراف کرد و مقداری از اموال سرقت شده کشف و به مالباختگان تحویل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه بیان کرد: متهم پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

انتهای پیام/ک

اخبار حوادث

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.