سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گوهری: از سایپا به دنبال حضور در تیم ملی هستم

دروازه بان جوان سایپا امیدوار است در جمع شاگردان ابراهیم صادقی بتواند به موفقیت‌های بزرگتری دست یابد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از باشگاه سایپا، احمد گوهری دروازه بان فصل گذشته پارس جنوبی جم روز گذشته با قراردادی ۲ ساله نارنجی پوش شد و امیدوار است در حضور دوباره خود در باشگاه سایپا بتواند عملکردی درخشان به جا بگذارد.

گوهری در خصوص این بازگشت گفت: سایپا باشگاه بزرگ و حرفه ای است و خیلی خوشحالم این اعتماد دوباره به من شد تا کاندیدای حراست از دروازه سایپا در فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشم.

وی در مورد دلیل انتخاب سایپا گفت: دوست داشتم به تیمی بروم که به روند رشدم ادامه دهم. سایپا تیم بزرگی است و همیشه علاقه زیادی به آن داشتم. یک تیم بی‌حاشیه که سابقه قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ایران و حضور در لیگ قهرمانان آسیا را دارد و بعد از صحبتی که با آقای صادقی داشتم تصمیم گرفتم این تیم را انتخاب کنم.

دروازه بان جدید سایپا در ادامه عنوان کرد: از چند تیم دیگر هم پیشنهاد داشتم ولی پیشنهاد سایپا برایم ارزشمند بود چرا که سابقه حضور در این باشگاه را داشته ام و فکر می‌کنم در سایپا بیشتر دیده می‌شوم. هدفم این است که یکی دو سال در این تیم بازی کنم و بعد فضای بزرگتری برای خودم شکل دهد. هدفم رسیدن به تیم ملی است.

وی ادامه داد: صادقی توجه زیادی به بازیکنان جوان دارد و این موضوع را در سالی که ایشان کاپیتان تیم بودند را بارها شاهد بوده ام و من هم انگیزه دارم تا با اثبات خودم در تمرینات به ایشان در ترکیب اصلی قرار بگیرم و به دنبال آن به حضور در تیم ملی برسم.

گوهری جوان در پایان از زحمات مربیان سابق خود در پارس جنوبی جم قدردانی کرد و گفت: جا دارد از زحماتی که تارتار، حسین  اینانلو و رضایی در پارس جم برایم کشیدند تشکر کنم و باید در اینجا از مردم عزیز شهرستان جم بابت همه خوبی هایشان تشکر کنم چرا که هیچ وقت احساس دوری از خانه نداشتم. من در پارس جم رشد کردم و جدایی از آنها برایم سخت بود ولی این تیم مشکلاتی داشت و باید برای رسیدن به هدفم تصمیم جدیدی می گرفتم.


بیشتر بخوانید:

زمان اعلام فهرست بازیکنان مدنظر سرمربی سایپا مشخص شد

کاپیتان سایپا قراردادش را تمدید کرد/ گوهری و مهری، نارنجی پوش شدند


 انتهای پیام/

اظهارات گوهری در خصوص حضور در تیم فوتبال سایپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.