سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طی سال گذشته؛

۲۰ هزار نفر آموزش‌های اولیه ایمنی و آتش‌نشانی را فرا گرفتند

طی سال گذشته، بیش از ۲۰ هزار نفر آموزش‌های اولیه ایمنی و آتش‌نشانی را در شهرکرد فرا گرفتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید علیپور مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد گفت: در سال گذشته، بیش از ۲۰ هزار نفر آموزش‌های اولیه ایمنی، آتش‌نشانی و پیش‌گیری از سوانح و حوادث و نحوه استفاده صحیح از کپسول‌های اطفای حریق را در این شهر فرا گرفتند.

وی افزود: رعایت اصول ایمنی، علل ایجاد حوادث و سوانح، نحوه ارتباط با آتش نشانی، چگونگی مقابله با آتش سوزی در لحظات اولیه، نحوه استفاده از خاموش کننده‌های دستی برای مقابله با آتش سوزی‌های ناشی از جامدات، گاز و مایعات قابل اشتعال و انتقال موارد ایمنی جهت جلوگیری از حوادث از موارد مطرح شده در این آموزش‌ها بود.

علیپور اضافه کرد: این آموزش‌ها برای محصلین مقاطع مختلف تحصیلی، والدین دانش آموزان، کارمندان و کارگران ادارات، نهاد‌ها و ارگان‌ها، نیرو‌های مسلح، پایگاه‌های بسیج، جوامع محلی و شهروندی ارائه شد.

وی با بیان تأسیس مدرسه آتش‌نشانی در شهرکرد اضافه کرد: ساخت و تجهیز ساختمان آموزش آتش نشانی در ناحیه غرب شهرکرد مراحل پایانی خود را طی می‌کند و به زودی افتتاح می‌شود.

به گفته علیپور؛ همچنین در سال گذشته، چهار عنوان جزوه آموزشی شامل نکات مهم برای ایمنی در ادارات، ارگان‌ها و سازمان‌های شهری، حین سفر، ایمنی کودکان در قالب طرح «هر شهروند، یک آتش‌نشان» توسط واحد آموزش تهیه و بین مردم توزیع شد.

انتهای پیام/ز

اجرای طرح «هر شهروند، یک آتش‌نشان» در چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.