سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷ هوگوپوش ایرانی در میان برترین‌های جهان

جدیدترین رنکینگ جهانی پاراتکواندو از سوی فدراسیون جهانی اعلام شد و نبوی، صادقیان‌پور، پوررهنما، شعبانی، نریمانی، بهرامی‌آذر و عزیزی در میان ۱۰ تکواندوکار برتر جهان قرار گرفتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از وزارت ورزش و جوانان ،فدراسیون جهانی تکواندو، رنکینگ پاراتکواندوکاران را در ماه «ژوئن» ۲۰۱۹ اعلام کرد.

مهتاب نبوی نخستین بانوی پاراتکواندوکار کشورمان با ۱۰۰ امتیاز همچنان رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (۴۱K) را به خود اختصاص داده است.

سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (۴۲ K) با ۲۵۸ امتیاز رده دوم را به خود اختصاص داده است. "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۶۷/۶۳ امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۲ K) با ۵۵/۹۴ رده ششم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۱۲/۴۸ در رده هجدهم قرار دارد.

احمد نریمانی هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۲K) نیز با ۲۳۱/۶۰ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد. "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۳K) با ۱۰۰ امتیاز رده دوم را در اختیار دارد.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (۴۴K) با ۲۵۱/۱۲ امتیاز همچنان در رده نخست قرار دارد. "محمود جعفرزاده" نیز ۶۴/۸۵ امتیاز در رده سیزدهم جای گرفته است. "علیرضا بخت" در این وزن نیز در رده شصت و هفتم قرار دارد.

اصغر عزیزی پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴K) با ۱۶۲/۱۴ امتیاز در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارد. "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۵۷/۹۲ امتیاز رده پانزدهم را به خود اختصاص داد. "محسن عبدی" در این وزن نیز با ۹ امتیاز جایگاه سی و نهم را در اختیار دارد.

 

انتهای پیام/

 

اعلام آخرین رنکینگ پاراتکواندوکاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.