سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فوتبال بانوان و چالش جدید؛ورود آقایان مجاز است

بازی ذوب آهن اصفهان و آذرخش تهران در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور تماشاگران آقا در جایگاه ویژه بانوان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بانوان باز هم مانند  هفته های گذشته با مسائل حاشیه‌ای خاص خود همراه بود. برای بار دیگر حادثه در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان رخ داد، این بار   بازی بین ۲ تیم ذوب آهن اصفهان و آذرخش تهران بود،  اما نه ازجنس دعوا و کتک کاری  یا از جانب بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ها بلکه از سمت تماشاگران این دیدار، تعدادی از هواداران مرد برای تماشای این بازی به ورزشگاه فولاد شهر اصفهان آمده بودند و در جایگاه تماشاگران در کنار بانوان این بازی را از نزدیک نظاره  می‌کردند.

طبق قوانین حضور تماشاگران مرد در مسابقات بانوان آن هم در جایگاهی مشترک با بانوان برای تماشای یک مسابقه ممنوع است، اما این اتفاق شب گذشته در لیگ برتر فوتبال بانوان حادث شد.

نکته قابل توجه این است که چرا تیم میزبان این دیدار یعنی ذوب آهن اصفهان که مسئول برگزاری این مسابقه بوده به مردان اجازه ورود به ورزشگاه را داده تا آن ها به راحتی وارد استادیوم شوند و در کنار بانوان حاضر در ورزشگاه به تماشای این بازی بنشینند.

چرا لا اقل جایگاه تماشای مردان و بانوان را از یکدیگر جدا نکردند؟

متاسفانه لیگ برتر فوتبال بانوان به لیگی بی سر و ته در سال  ۹۸ تبدیل شده است که در آن هر هفته شاهد یک حاشیه جدید و به دور از فرهنگ غنی این ملت هستیم. یک روز بانوان که انتظارش را نمی‌رود با مشت و لگد از هم پذیرایی می‌کنند و یک روز هم بازی با حضور تماشاگران آقایی که اجازه ورود به ورزشگاه را ندارند برگزار می‌شود. امیدواریم سازمان لیگ برای این اتفاق جوابی داشته باشد و برای آن تدبیری بیندیشد تا قبل از اینکه خانواده‌ها از فوتبال بانوان زده شوند و به کلی از آن قطع امید کنند و فوتبال بانوان را یک فرهنگ ضعیف  تلقی کنند. همچنین لازم به ذکر است که عکاسان مرد نیز در سال های اخیر برای عکس برداری از فوتبال بانوان به راحتی به ورزشگاه ها می آیند.


بیشتر بخوانید:

برنامه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال بانوان/ دربی حساس اصفهانی‌ها

دعوت فدراسیون فوتبال آلمان از داور ایرانی

ناظمی: بازیکنان خاطی در لیگ بانوان تا اطلاع ثانوی ممنوع الفعالیت شدند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ فوتبال بانوان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.