سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال معرفی نسخه جدید سری Sniper Elite در مراسم E3 2019

شرکت Rebellion اعلام کرد که در مراسم E3 2019 عنوان جدیدی را معرفی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی استودیو مشهور Rebellion که سری بسیار پرطرفدار Sniper Elite را ساخته است، برنامه خود را برای مراسم E3 2019 اعلام کرد. این استودیو که همه آن را با عنوان اسنایپر می‌شناسند در آخرین نسخه از سری مذکور که با نام Sniper Elite Remastered به بازار عرضه شد موفق نبود و نتوانست مانند نسخه‌های قبلی این مجموعه، نظر کاربران را به خود جلب کند. این عنوان پر از ایرادات ریز و درشت بود که باعث می‌شد داستان اصلی بازی اصلا دیده نشد و داستان بازی را به حاشیه برد. وجود لگ و ایرادات گرافیکی در بازی Sniper Elite Remastered از عمده‌ترین مشکلات این بازی به حساب می‌آیند.

در برنامه منتشر شده از سوی کمپانی Rebellion نام دو عنوان Evil Genius 2 و Sniper Elite VR می‌درخشد که شرکت مذکور مدت نسبتا زیادی را صرف ساخت این دو عنوان کرده است. قرار است در مراسم E3 2019، اولین تریلر از عنوان Evil Genius 2 پس از معرفی آن در سال ۲۰۱۷ پخش شود. گیمر‌های زیادی طرفدار این مجموعه هستند و با موفقیت‌هایی که نسخه اول آن داشت انتظار می‌رود این نسخه نیز به فروش حداکثری در نوع خود برسد.

همچنین قرار است در رویداد E3 امسال شرکت ربلیون نسخه واقعیت مجازی بازی Sniper Elite را معرفی کند. ساخت واقعیت مجازی عنوانی در این سطح، بسیار سخت است و اگر شرکت مذکور بتواند به خوبی آن را طراحی کند، یقینا به برترین شرکت سازنده بازی برای هدفون‌های واقعیت مجازی تبدیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ایکس باکس وان با طرح فورتنایت به زودی معرفی می‌شود


اما در برنامه‌های این شرکت از عنوان جدیدی هم یاد شده است که فعلا در دست ساخت بوده و نام آن نیز اعلام نشده است. این احتمال وجود دارد که عنوان ناعلوم شرکت Rebellion ، نسخه جدیدی از سری اسنایپر باشد و قرار است شرکت مذکور در کنار معرفی دو بازی مشهور و پرطرفدار خود، این عنوان را نیز در طول مراسم معرفی کند. این شرکت تاکنون دست به ساخت عنوان سطح پایین نزده است و انتظار می‌رود بازی جدید این شرکت نیز در سبک خود جزو پرفروش‌ها باشد.

انتهای پیام/

بازی‌های Evil Genius 2 و Sniper Elite VR در مراسم E3 امسال نمایش خواهند داشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.