سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش معاون وزیر ارتباطات به هک شدن سایت تأمین اجتماعی/ در اطلاع رسانی چالش‌های امنیتی مداخله نمی‌کنیم

امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات در واکنش به هک شدن سایت سازمان تامین اجتماعی، مطلبی را دز صفحه شخصی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی هک شدن سایت سازمان تامین اجتماعی، امیر ناظمی اشنی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران مطلبی را در خصوص چالش‌های امنیتی سامانه‌ها و سایت‌های دولتی در صفحه توئیتر خود منتشر و تأکید کرد: در اطلاع‌رسانی چالش‌های امنیتی سامانه‌های دولتی و خصوصی مداخله نمی‌کنیم.


بیشتر بخوانید:

سایت سازمان تامین اجتماعی هک شد

حمله گروه خرابکار اینترنتی به سایت سازمان تامین اجتماعی/اطلاعات تمامی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان در امنیت کامل است

 


ناظمی در توئیتر نوشت:

نگاه سیستمی و تقسیم مسئولیت به ما حکم می‌کند در خصوص اطلاع‌رسانی چالش‌های امنیتی سامانه‌ها و سایت‌های دولتی و خصوصی مداخله نکنیم و این امر تابع سیاست‌های سازمان مذکور باشد، هرچند از زمان صفر در کنارشان هستیم و گاه پیش از آنکه خودشان متوجه شوند، مرکز ماهر به آنان اطلاع می‌دهد.

در این گونه رویدادها نحوه تعامل با جامعه یک تصمیم‌گیری سخت برای سازمان‌ها و کسب‌وکارهاست. ما به خود اجازه مداخله در این امر را نمی‌دهیم، هرچند بر اساس راهبرد خود همواره پاسخ‌گویی سریع، شفافیت و مشارکت عمومی را ارکان امنیت بلندمدت می‌دانیم و پیشنهاد هم می‌دهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.