سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر علوم:

دستاورد‌های قابل عرضه زیادی در سطح جهان داریم/ روز‌های خوش به دنبال بهره‌گیری از علم می‌آید

غلامی گفت: روز‌های خوش به دنبال بهره گیری از علم و دانش بوجود خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) اظهار کرد: جمع حاضر به عنوان دانشگاهیان و نمایندگان جامعه دانشگاهی کشور امروز دور هم گرد آمده‌اند تا باری دیگر با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق کرده و بگویند همچنان پای آرمان‌های اسلامی مانده اند.

وی ادامه داد: فرهیختگان بخش اندیشه‌ورز جامعه هستند و در جایگاه علما قرار می‌گیرند، خداوند از آن‌ها قول گرفته است تا همیشه در راه مبارزه با ظالم و حمایت از مظلومان حرکت کنند.

غلامی درباره حفظ آرمان‌های انقلاب بیان کرد: در شرایطی که انواع دسیسه‌ها برای کم کردن آرمان‌های امام خمینی (ره) آماده شده اند، جوانان ما همچنان ایستادگی کرده اند.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری اظهار کرد: انتقال آرمان‌ها به دست جوانان وظیفه‌ای خطیر است و کسانی که اسلام برایشان مهم است انتقال مفاهیم اسلامی را به دوش می‌کشند.

وی با بیان اینکه پس از انقلاب دانشگاه‌ها در مسیر صحیح و پویایی گسترش پیدا کردند، گفت: زمینه‌های رشد علمی دانشگاه‌ها در کنار حوزه‌های علمیه برای جوانان فراهم شده است مردم ما در شرایط تحریم‌ها ایستادگی کرده اند و این مقاومت حاصل از بهره گیری دانش و فناوری بوده است.

غلامی افزود: سرمایه اصلی ما این است که پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب قدم برداریم و موفق باشیم.

وزیر علوم تحقیقات و فناوری با اشاره به تجدید میثاق امروز دانشگاهیان گفت: توسعه علم و دانش و به روز نگه داشتن مراکز علمی و حل مسائل و مشکلات پیش روی جامعه با سرانگشت علم و دانش ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: روز‌های خوش به دنبال بهره گیری از علم و دانش بوجود خواهند آمد.

انتهای پیام/

اظهارات وزیر علوم در تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی(ره)

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.