سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان بهشت زهرا مطرح کرد،

رصد ترافیک پایتخت از مرکز کنترل ترافیک سازمان بهشت زهرا (س) / جابجایی رایگان شهروندان توسط مترو تهران در روز ۱۴ خرداد

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) از تمهیدات این سازمان برای سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: تمام تمهیدات لازم برای خدمت به زائران در این روز در نظر گرفته شده است.


به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان بهشت زهرا(س) و شهرداری حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) در حال برنامه ریزی و آماده سازی این نهاد برای استقبال از زائران سی‌امین سالگرد بزرگداشت رحلت حضرت امام خمینی(ره) است.

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در این باره گفت:‌از دو سال گذشته مرکز کنترل ترافیک در سازمان بهشت زهرا راه اندازی شده است و مانیتورینگ مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا(س) به گونه‌ای است که دورترین نقاط تهران مانند میدان تجریش را می‌تواند رصد کند و اطلاعات ترافیکی کلیه معابر و میادین پایتخت را مخابره کند.

خال ادامه داد: ترافیک کلیه مراکز پایتخت از مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا(س) با حضور شخص رئیس پلیس راهور کنترل می‌شود و در تمام طول مراسم رئیس پلیس راهور در مرکز کنترل ترافیک بهشت زهرا حضور دارد و دوربین‌های سطح پایتخت به صورت مرکزی تصاویر خود را به هشت مانیتور مرکز کنترل ترافیک این سازمان ارسال می‌کند.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تأکید کرد: محدودیت‌های ترافیکی امسال نیز مانند سال‌های گذشته درون بهشت زهرا(س) و اطراف آ‌ن اعمال می‌شود و این محدودیت‌ها از سوی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام می‌شود.

خال درباره دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان بهشت زهرا گفت: سازمان بهشت زهرا تمام امکانات و تمهیدات لازم را برای برگزاری مراسم باشکوه ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی را در نظر گرفته است و تمام ظرفیت خود را برای خدمت به زائران روح الله به کار گرفته است.

وی ادامه داد: یکی از اقداماتی که در راستای رفاه حال زائران روح الله انجام شده است تعامل با سازمان اتوبوسرانی و مترو برای جابجایی رایگان زائران حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی، در این روز است

 مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) اظهار کرد: در محیط پیرامون حرم امام خمینی(ره) و سازمان بهشت زهرا(س) بنرهایی تهیه و در نقاط مختلف نصب شده است که به وسیله آن زائران می‌توانند مسیر خود را به درستی انتخاب کنند..

خال با اشاره به برپایی ایستگاه اورژانس و آتش نشانی در سازمان بهشت زهرا و پیرامون حرم امام خمینی(ره) بیان کرد: در کنار ایستگاه‌های اورژانس و آتش نشانی چندین بیمارستان صحرایی و درمانگاه نیز برای زائران روح الله در نظر گرفته شده است.

وی افزود: از دیگر اقدام‌های سازمان بهشت زهرا جهت رفاه حال زائران مرمت و بهسازی هزار و 700 چشمه سرویس بهداشتی در اطراف حرم امام خمینی و سازمان بهشت زهرا است که در کنار آنها سرویس بهداشتی سیار نیز پیش بینی شده است تا در حلقه‌هایی که ورود زائران پرترافیک‌تر است جایگذاری شود.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) تأکید کرد: برای رفاه حال زائران 20 ایستگاه "از من بپرسید" در محیط پیرامون اطراف حرم تعبیه شده تا پاسخگوی سوال های شهروندان و زائران روح الله در این روز باشد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.