سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از مسافران عید فطر

استان چهارمحال و بختیاری آماده میزبانی از مسافران و گردشگران عید سعید فطر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد،  مجید نظری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر گفت: این استان برای استقبال، پذیرایی و میزبانی از میهمانان تعطیلات عید سعید فطر آماده است.

وی افزود: در این راستا، اقدامات لازم برای تأمین کالا‌های اساسی و نظارت بر بازار، جلوگیری از کم فروشی و گران فروشی از سوی اعضای ستاد اجرایی ساماندهی و ارتقای خدمات سفر انجام شود.

نظری اضافه کرد: استقرار و کشیک دفاتر بیمه‌ای برای پیگیری موارد مرتبط با حوادث احتمالی در تعطیلات عید سعید فطر در چهارمحال و بختیاری ضرورت دارد.

مهرداد جوادی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: هتل ها، هتل آپارتمان ها، مسافرخانه ها، خانه‌های مسافر، اقامتگاه‌های بوم گردی و سایر مراکز اقامتی برای اسکان مسافران ورودی به استان در تعطیلات عید سعید فطر آماده است.

وی اضافه کرد: با مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی برای خرید، تجهیز و راه اندازی اتوبوس‌ها و ون‌های گردشگری در استان اقدام شده است.

جوادی ادامه داد: جذب بیشتر اعتبارات ملی از ردیف‌های مختلف به خصوص در بخش گردشگری از مهمترین اولویت‌ها و برنامه‌های در دست اقدام مسئولان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری است.

وی افزود: طرح جامع گردشگری منطقه تفریحی پیرغار شهرستان فارسان در حال بازنگری دوباره است.

جوادی اظهار داشت: همچنین با فعالیت گروه‌های تورگردانی ملی به راحتی می‌توان این استان را به عنوان مقصد جدید گردشگری کشور و جهان تبدیل و معرفی کرد.

انتهای پیام/خ

چهارمحال و بختیاری مقصد جدید گردشگری کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.