سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف کالا‌های قاچاق در مرز‌های کردستان

جانشین فرمانده مرزبانی کردستان، از کشف ۵۹ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک ماه گذشته در مرز‌های این استان خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ رضا الماسی گفت: در راستای کنترل مرز‌ها و به منظور جلوگیری از ورود کالا‌های قاچاق به کشور، مرزبانان استان طی یک ماهه گذشته توانستند در چندین عملیات دقیق و برنامه ریزی شده مقادیر قابل توجهی کالای ممنوعه و قاچاق را کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان در این عملیات‌ها ۲۱ هزار و ۷۵۰ پاکت سیگار خارجی، ۱۴۵ هزار لیتر مواد سوختی و ۳۹ هزار و ۱۱ هزار و ۳۹۱ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۱۶۲ هزار و ۴۸۰ قلم داروی قاچاق کشف کردند.

جانشین فرمانده مرزبانی کردستان، با اشاره به دستگیری ۵۹ قاچاقچی و توقیف ۵۶ دستگاه خودرو، تصریح کرد:کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۵۹ میلیارد ریال برآورده کردند.

سرهنگ الماسی خاطرنشان کرد: مرزبانی کردستان برای مقابله با قاچاق کالا و پوشش خلاء‌های مرزی، بحث انسداد مرز را در طول ۲۲۷ کیلومتر نوار مرزی استان با جدیت در دستور کار خود قرار داده است و با استقرار پاسگاه‌ها و برجک‌های مرزی و خدمت شبانه روزی مرزبانان مستقر در نقاط صفر مرزی، تمام توان خود را برای مقابله با ورود و خروج کالا‌های ممنوعه از مبادی غیر رسمی به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/م

کشف ۲۱ هزار و ۷۵۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در کردستان

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.