سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سمنان:

مراکز‌پدافند غیرعامل استان سمنان شناسایی شوند

استاندار سمنان گفت: شناسایی مراکز پدافندغیرعامل استان برای حفظ اطلاعات دستگاه های اجرایی استان ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علیرضا آشناگر استاندار سمنان در جلسه شورای پدافندغیرعامل استان ضمن تقدیر و تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی پرشور روز قدس در استان گفت: حضور مردم در این مراسمات هم پدافند غیرعامل تلقی شده و برای کاهش اسیب‌های جامعه و دفع خطرات، لازم و ضروری است.

وی افزود: جلسات پدافندغیرعامل باید به صورت مستمر برگزاری و ارزیابی آن‌ها به طور منظم انجام شود.

استاندار سمنان ادامه داد: افراد جامعه و این شورا نیز باید آموزش‌های لازم در خصوص پدافندغیرعامل را فرا گیرند.

آشناگر با بیان اینکه باید مراکز پدافندغیرعامل استان شناسایی و در خصوص آن‌ها برنامه ریزی صورت گیرد تاکید کرد: تعیین مراکز ثقل در خصوص این اماکن باید صورت گیرد و مسائل مربوط به پدافندغیرعامل به صورت جد پیگیری شود.

وی با بیان اینکه خروج تاسیسات پر خطر سوخت از داخل شهر‌ها باید هرچه سریعتر انجام گیرد گفت: فرمانداران باید این موضوع را به طور کامل و جدی پیگیر شوند.

استاندار سمنان به شبکه‌های ارتباطی و اینترنتی در ادارات هم اشاره کرد و افزود:در سیستم‌های ادارات باید با به کارگیری سیستم‌های امنیتی و حفاظتی از اطلاعات خود به شکل دقیق مراقبت کنند.

آشناگر به نقش حراست دستگاه‌های اجرایی استان در حفظ اطلاعات هم اشاره و تصریح کرد: حراست ادارجات باید در خصوص انتقال اطلاعات به سایر دستگاه اجرایی و همکاری با آن‌ها با نظارت دقیق صورت پذیرد.

استاندار سمنان با اشاره به اینکه استان سمنان یک‌استان صنعتی با ۲۰۴۰ واحد صنعتی فعال است گفت: باید جهت جلوگیری از بوجود امدن مشکل در حوزه پدافند غیرعامل در واحد‌های صنعتی استان مطالعات جدی صورت گیرد.

آشناگر به بارش‌های چند روز اخیر در استان هم اشاره کرد و گفت: بارش‌های چند روز اخیر در استان باعث ایجاد سیلاب در شهرستان‌های سمنان سرخه و مهدیشهر شده است که باید تمامی دستگاه اجرایی استان در خصوص خدمات دهی امکانات خود را آماده سازی کنند.

انتهای پیام / گ 

جلسه شورای پدافندغیرعامل استان سمنان برگزار شد 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.