سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات دهی ۱۰۹ خانه مسافر در تعطیلات عید فطر همدان

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از ارائه خدمات دهی ۸۸ خانه مسافر و ۲۱ واحد بومگردی در تعطیلات عید فطردر این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی خاکسار، معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: در راستایی میزبانی مسافران در تعطیلات عید فطر هماهنگی لازم با اماکن اقامتی برای پذیرایی از مهمانان اعم از هتل‌ها و مسافرخانه‌ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۸۸ خانه مسافر دارای مجوز در همدان فعال است، افزود: ۲۱ واحد بومگردی نیز در حال فعالیت است که 9 مورد دیگر به زودی آماده خدمت رسانی می شوند.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان گفت: با آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و سازمان تبلیغات برای مساجد و حسینیه‌ها در راستای اسکان مسافران هماهنگی انجام شده است.

خاکسارادامه داد: در عید فطر به نانوایی‌ها و سایر اصناف تاکید می‌شود تا آماده خدمت رسانی به مردم و مسافران باشند.

وی در خصوص ترافیک در مسیر گنجنامه بیان کرد: همه دستگاهی که متولی ساماندهی و کنترل ترافیک در این مسیر‌ها وغار علیصدر است پای کار خواهد بود.

معاون گردشگری میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان در خصوص صدور مجوز برای خانه‌های مسافر نیز گفت: اداره کل میراث فرهنگی این مسئله را بار‌ها پیگیری کرده است، اما باز هم از معاونت سیاسی استانداری در حال پیگیری است.

انتهای پیام/ب

فعالیت ۲۱ واحد بومگردی در تعطیلات عید فطرهمدان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.