سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاسمی: هنوز از باشگاه استقلال طلب دارم/ انگیزه‌ای برای ادامه باقی نمانده است

دونده سرعت کشورمان گفت: با وجود گذشت ۲ ماه از پایان لیگ دوومیدانی، اما هنوز مسئولان استقلال مطالبات ما را پرداخت نکردند.

رضا قاسمی دونده سرعت کشورمان در گفتگو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دریافت نکردن مطالبات مالی اش از باشگاه استقلال اظهار کرد: با وجود گذشت ۲ ماه از پایان لیگ دوومیدانی، اما هنوز مسئولان استقلال مطالبات ما را پرداخت نکردند. من ۲۰ میلیون تومان از باشگاه استقلال طلب دارم که هنوز دریافت نکردم.

او ادامه داد: به هر حال جای سئوال دارد که چطور کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی توانست باشگاه استقلال را مجاب کند که در لیگ دوومیدانی شرکت کند و به این مسئله هم افتخار می‌کرد که باشگاه استقلال را وارد دوومیدانی کرده، اما اکنون که مسئولان باشگاه استقلال مایل نیستند پول ما را پرداخت کنند اقدامی نمی‌کند و وعد‌های بیخود به ما می‌دهد. ما چه گناهی کردیم که حقمان را نمی‌دهند. تنها منبع درآمد ما ورزش است و با این پول می‌توانیم مشکلات مالی خود را برطرف کنیم، اما خبری از پرداخت مطالباتمان نیست.

قاسمی درباره نداشتن مربی اظهار کرد: برخی از اعضای تیم ملی هر زمانی که با مسئولان فدراسیون دوومیدانی جلسه داشتند برای آن‌ها مربی می‌گرفتند، اما این مسائل برای من در نظر گرفته نمی‌شود. من برای اولین بار در دوی سرعت توانستم ایران را صاحب مدال آسیایی کنم، اما با این وجود مسئولان اهمیتی برای من قائل نمی‌شوند. در حال حاضر با این شرایط انگیزه‌ای برایم باقی نمانده است.

دونده سرعت کشورمان در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم اگر کیهانی در ریاست فدراسیون دوومیدانی ماند شرایط بهتر از این شود و اگر هم شخص دیگری جانشین کیهانی شد بهتر از او رفتار کند.


بیشتر بخوانید: 

طلا و نقره پرتاب دیسک به ایران رسید

کیهانی به مقام چهارم دست یافت / مسلم نیا در جایگاه نهم ایستاد

حسن تفتیان به دور نیمه نهایی صعود کرد


انتهای پیام/

اظهارات دونده سرعتی کشورمان درباره دریافت نکردن مطالبات مالی 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.