سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به ۴۰ خانوار آسیب دیده از سیل قوچان، امدادرسانی شد

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: در اثر بارندگی‌های دو روز گذشته به بیش از ۴۰ خانوار آسیب دیده از سیل در سه روستای قوچان امدادرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سعید فکوری رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: نیرو‌های هلال احمر، به بیش از ۴۰ خانوار گرفتار در سیلاب  قوچان ،در سه روستای یدک، عمارت و چیتگر  امداد رسانی کردند.

وی با بیان اینکه تخلیه آب از خانه‌های روستایی حتی در ساعات پس از نیمه شب هم ادامه داشت، تصریح کرد: بیشترین خسارات وارد شده مربوط به روستای یدک است.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت:  ساعت ۲۱ شب گذشته چهار تیم عملیاتی به این روستا اعزام شدند که با تلاش شبانه روزی امدادگران و نجاتگران هلال احمر قوچان، تخلیه آب از ۳۰ واحد مسکونی این روستا انجام و به بیش از ۱۰۰ نفر از افراد حادثه دیده امدادرسانی شد.

فکوری افزود: در حال حاضر دو تیم عملیاتی در روستای عمارت مستقر شده اند و ارائه خدمات به عشایر آن منطقه را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه در این امداد رسانی، ستاد مدیریت بحران شهرستان، راهداری، آتش نشانی، پلیس راه و اداره آب و برق شهرستان نیز جهت سرعت بخشیدن به امداد رسانی حضور داشتند، تصریح کرد: تاکنون ۱۵ شل آب معدنی و ۱۵۰ قرص نان برای توزیع بین عشایر روستای عمارت ارسال شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر قوچان گفت: چهار دستگاه موتور پمپ و لجن کش برای تخلیه آب منازل روستای یدک و دو دستگاه دیگر در روستای چیتگر مورد استفاده قرار گرفته است.

فکوری افزود: در این عملیات بیش از ۳۰ نفر از کارکنان، امدادگران و نجاتگران این مرکز با شش دستگاه خودرو عملیاتی آمبولانس، پیکاب و یونیماگ حضور داشتند.
 
انتهای پیام//ف.غ
 
 

امدادرسانی بیش از ۴۰ خانوار گرفتار در سیلاب قوچان

برچسب ها: آتش نشانی ، هلال احمر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.