سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شهر‌های آنکارا و استانبول انجام می‌شود؛

پیگیری تمرینات آزاد و فرنگی کاران ترکیه برای حضور در بازی‌های اروپایی

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ترکیه تمرینات خود را برای حضور در بازی‌های اروپایی ۲۰۱۹ در شهر‌های آنکارا و استانبول دنبال می‌کنند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های کشتی بازی‌های اروپایی سال ۲۰۱۹ میلادی روز‌های ۴ تا ۹ تیرماه در شهر مینسک بلاروس برگزار می‌شود.

تیم‌های کشتی آزاد و فرنگی ترکیه در فاصله یک ماه مانده تا این مسابقات تمرینات خود را به ترتیب در کمپ‌های تمرینی در شهر‌های آنکارا و استانبول دنبال می‌کنند.

بنا بر این گزارش سلیمان آتلی در وزن ۵۷ کیلوگرم، رجب توپال در وزن ۶۱ کیلوگرم، صلاح الدین کلیجسالیان در وزن ۶۵ کیلوگرم، مصطفی کایا در وزن ۷۰ کیلوگرم، سنور دمیرتاش در وزن ۷۴ کیلوگرم، نوری کوتان اوغلو در وزن ۷۹ کیلوگرم، فاتح اردین در وزن ۸۶ کیلوگرم، ابراهیم بلوکباشی در وزن ۹۲ کیلوگرم، فاتح یاشارلی در وزن ۹۷ کیلوگرم و طا‌ها آکگول در وزن ۱۲۵ کیلوگرم نفرات اصلی تیم کشتی آزاد و شریف کلیچ در وزن ۵۵ کیلوگرم، کرم کمال در وزن ۶۰ کیلوگرم، رحمان بیلیجی در وزن ۶۳ کیلوگرم، آتاکان یوکسل در وزن ۶۷ کیلوگرم، چنگیز ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم، فاتح چنگیز در وزن ۷۷ کیلوگرم، امره کوش در وزن ۸۲ کیلوگرم، متهان باشار در وزن ۸۷ کیلوگرم، فاتح باشکوی در وزن ۹۷ کیلوگرم و رضا کایالپ در وزن ۱۳۰ کیلوگرم نفرات اصلی تیم کشتی فرنگی ترکیه در این اردو‌ها هستند.


بیشتر بخوانید:

حیدری: عزل و نصب‌ها در فدراسیون کشتی مهندسی شده بود/ نعمتی از جامعه کشتی نیست

مصاف ۸ فرنگی کار ایران از ظهر امروز مقابل حریفان خارجی در جام ایوانوویچ


انتهای پیام/

۴ تیرماه آغاز رقابت‌های کشتی بازی‌های اروپایی ۲۰۱۹ در بلاروس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.