سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید ۲۸۸ هزار دستگاه کولر آبی در چهارمحال و بختیاری

از ابتدای امسال، ۲۸۸ هزار دستگاه کولر آبی در چهارمحال و بختیاری تولید شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، امین صلابت سرپرست معاونت امور صنایع اداره کل صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال، ۲۸۸ هزار دستگاه کولر آبی در بزرگترین کارخانه کولر آبی کشور در شهرکرد تولید و روانه بازار مصرف شده است.

وی افزود: این میزان تولید علاوه بر تأمین نیاز داخل به کشور‌های حاشیه خلیج فارس و عراق صادر شد.

صلابت اضافه کرد: در این کارخانه علاوه بر کولر آبی، انواع یخچال و فریزر، فریزر صندوقی، ماشین لباس شویی دوقلو، آبگرمکن‌های گازسوز و برقی و بخاری‌های برقی تولید می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته نیز ۵۳۴ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی در این واحد صنعتی تولید و روانه بازار‌های داخلی و خارجی شد.

صلابت گفت: خطوط مونتاژ محصولات نهایی مختلف، سیستم‌ها و تجهیزات لعاب‌کاری و کوره ویژه پخت لعاب، تزریق پلاستیک، رنگ پودری الکترواستاتیک تمام اتوماتیک، پرس‌کاری، برش‌کاری، جوش‌کاری، تولید پلاستوفوم و کارتن پلاست، پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تمام اتوماتیک بسته بندی و شرینک محصول، فرز CNC، وایرکات، اسپارک، بورینگ، تراش ۵ متری، و جوش و پولیش قالب پلاستیک از واحد‌های این کارخانه می‌باشد.

وی افزود: بزرگترین مجموعه کارخانجات لوازم خانگی چهارمحال و بختیاری در سال ۱۳۶۹ در شهرکرد تأسیس شد و فعالیت خود را از سال ۱۳۷۰ آغاز کرد.

صلابت اضافه کرد: در حال حاضر یک هزار نفر در این واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند.

انتهای پیام/ف

فعالیت یک هزار نفر در کارخانه لوازم خانگی چهارمحال و بختیاری

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.