سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی وزارت کشور در چابهار:

چابهار درکنار آب‌های اقیانوسی نباید ۸۰ درصد جمعیت آن فاقد آب باشند

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: چابهار با وجود همجوار با آب‌های اقیانوسی و مزیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان نباید ۸۰ درصد جمعیت آن فاقد آب آشامیدنی باشند و با تانکر به آنان آبرسانی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور  در نشست فرمانداران، شهرداران و دهیاران جنوب سیستان و بلوچستان در فرمانداری چابهار اظهار داشت: مسئولان و مردم باید مطالبه گر باشند و مشکلات را منعکس کنند تا پیگیری لازم انجام شود، نباید حاشیه شهری مثل چابهار با مشکلات فراوان و بدون امکانات رو به رو باشد.

وی بیان کرد: بازدید از مناطق حاشیه شهر چابهار اشک من را در آورد، واقعاً زجر آور است که در کنار بندر بزرگ شهیدبهشتی، منطقه آزاد و آب‌های بین المللی بیشتر ساکنان این محلات خانه درست و حسابی نداشته باشند و بدون امکانات برق و آب و بهداشت روزگار بگذرانند.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: کودکان پابرهنه و بدون بهداشت در کوچه و خیابان‌های حاشیه شهر چابهار قدم می‌زنند که دیدن این صحنه‌ها خیلی برایم دردناک بود و مطمئن هستم هر مراجعه کننده‌ای به گریه می‌افتد.

وی از فعالیت ضعیف دهیاران، شورا‌های و دهیاران سیستان وبلوچستان انتقاد کرد و افزود: درآمدی زایی و تعریف طرح و پروژه باید در اولویت باشد و نباید به دنبال تخصیص اعتبار و کمک‌های اندک دولتی باشید.

وی گفت: شهرداران و دهیاران سیستان وبلوچستان جوان هستند و باید با فکر و ایده منطقه خود را بسازند تا رونق و تحول را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور ادامه داد: برای تخصیص اعتبارات در سال جاری توجه ویژه‌ای به این استان خواهد شد تا برخی محرومیت‌ها جبران شود.

جمالی نژاد تصریح کرد: جبران کمبود‌ها وقت و هزینه‌هایی زیادی می‌برد و باید مسئولان بیشتر پای کار باشند.

انتهای پیام/ع

سفر معاون عمرانی وزارت کشور  به  چابهار

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.