سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن /امام جمعه سمنان:

معامله قرن ، طرحی خائنانه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آمریکا در معامله قرن تلاش می کند اسرائیل را در فلسطین به رسمیت بشناساند ولی بداند هرگز دزد صاحبخانه نمی شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه سمنان ، به طرح صهیونیستی - آمریکایی معامله قرن اشاره کرد و گفت: شیطان بزرگ می خواهد بار دیگر خلاف عقل و شرع و عرف عمل کند و اسرائیل را در فلسطین به رسمیت بشناساند ، اما این را بداند که ملت های اسلامی نخواهند گذاشت این طرح به جایی برسد و هرگز دزد صاحبخانه نمی شود.

وی با قدردانی از ملت ایران برای حضور حماسی در راهپیمایی روز قدس افزود: امروز مردم ولایتمدار و روزه دار استان سمنان هم همزمان با سراسر کشور ، با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس ، پیام اسرائیل رفتنی و فلسطین ماندنی است را به گوش جهانیان رساندند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز رحلت بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت :مقام معظم رهبری در تلاش ، شجاعت ، ساده زیستی و کلام همانند امام راحل هستند و پیروی از ایشان همان پیروی از ولایت و تکیفی بر ماست.

انتهای پیام / گ 

نه به معامله قرن 

برچسب ها: نماز جمعه ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.