سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن/ ابتکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

معامله قرن به نتیجه نخواهد رسید

معاون امور زنان ریاست جمهوری گفت: نظر می‌رسد که این معامله به نتیجه نمی‌رسد، به دلیل اینکه این معامله یک طرفه است تمام معامله‌های یک سویه جواب نمی دهد.

معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در راهپیمایی روز قدس با اشاره به آشنایی افکار عمومی جهان با جنایات رژیم صهیونیستی گفت: آنچه که امروز بسیار مهم است این است که افکار عمومی دنیا نسبت به جنایت این رژیم آگاهی بیشتری پیدا کردند. امروز اطلاع رسانی نسبت به ظلم هایی که علیه مردم فلسطین و شرایطی که مردم در غزه دارند اتفاق می افتاد، بیشتر شده است.

امور زنان ریاست جمهوری ادامه داد: این آگاهی می تواند به اصلاح سیاست های یکجانبه علیه مردم فلسطین و روحیه مردم فلسطین برای مقاومت را افزایش دهد.

وی درباره طرح معامله بزرگ قرن گفت: به نظر می‌رسد که این معامله به نتیجه نمی‌رسد، به دلیل اینکه این معامله یک طرفه است و تمام معامله‌های  یک سویه جواب نمی دهد.
 
ابتکار درباره آینده فلسطین گفت: ان شالله ظلم و اشغالگری ریشه کن شود، ما نه تنها در کل منطقه خاورمیانه بلکه در کل دنیا آثار منفی حضور رژیم صهیونیستی  را شاهد هستیم، امیدواریم که مردم فلسطین هر چه زودتر به حقوق خود برسند.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.