سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن /سخنگوی وزارت امور خارجه:

هدف تبلیغات زیرکانه استکبار دلسرد کردن مردم است

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دلسرد کردن مردم یکی از طراحی‌های استکبار است که با تبلیغات زیرکانه در حال انجام آن هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان محمودآباد همزمان با روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: دست‌های پنهان در حال پاشیدن بذر یاس در میان مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه چاشنی فشار روانی و تبلیغاتی و اثرگذاری روی افکار مردم در دستور کار معاندین نظام است، اظهار داشت: خبر داریم که تیم‌هایی در کشور‌های مختلف در حال تزریق یأس از طریق فضای مجازی هستند، با رصد اخبار کشور و با توجه به آشنایی با روحیات ما خبر‌هایی را منتشر می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جنگی نخواهد شد، اما باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم، گفت: فرقی بین سردار سلیمانی و دکتر ظریف وجود ندارد و هر دو گوش به فرمان رهبری هستند. هیچ دو گانه‌ای در کشور وجود ندارد و مسائل پیش آمده کار دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسئولان و مردم است.

موسوی در ادامه مقطع کنونی را زمان اتحاد و همدل شدن مردم دانست و اظهار داشت: پیام ما ملت ایران به دنیا، پیام مقاومت است، ملتی هستیم که دنبال صلحیم، اما زیر بار گفتگو با فشار و تهدید نخواهیم رفت؛ ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب همین روحیه را داریم و حفظ کردیم.

منبع ایرنا

انتهای پیام/ف

سخنرانی سخنگوی وزارت امور خارجه در شهرستان محمودآباد

برچسب ها: قدس ، راهپیمایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.