سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن/ فتاح در جمع خبرنگاران:

رژیم صهیونیستی نسبت به ۴۰ سال قبل ضعیف‌تر شده است

رییس کمیته امداد امام (ره) گفت: امروز اسراییلی که می‌بینیم نسبت به چهل سال قبل ضعیف‌تر شده و نقشه آن کوچکتر شده است.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: حضور مردم نسبت به سال‌های قبل انصافا بهتر بود به دلیل اینکه دشمنان نادانسته همیشه نزدیک روز قدس کاری می‌کنند که مردم ما تحریک شوند.

وی افزود: بحث معامله قرن، اجلاس عربستان و اجلاس بحرین مردم ما را تحریک و تهییج کرده است.

فتاح تاکید کرد: امروز اسراییلی که می‌بینیم نسبت به چهل سال قبل ضعیف‌تر شده و نقشه آن کوچکتر شده است، رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب نشینی کرده و در آنجا دیوار ۸ متری می‌زند و تقریبا غزه از داخل نقشه رژیم صهیونیستی جدا شده است.

رییس کمیته امداد افزود: کرانه غربی مستقل عمل می‌کند، اسرائیلی که سال ۶۷ ظرف ۶ روز جهان عرب را تقریبا شکست داده بود اکنون در دو روز، در مقابل غزه شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد: این‌ها نشان می‌دهد که همه شرایط و عوامل رژیم صهیونیستی را ضعیف‌تر کرده یعنی مقاومت اسرائیل را محاصره کرده و آن را در منگنه گذاشته است، این‌ها اسراییل را عصبی و ناراحت کرده و به جایی هم نخواهند رسید

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بدون تردید نقشه و ترفند آن‌ها مانند دیگر نقشه هایشان به نتیجه نخواهد رسید، چون مردم پای کار مقاومت هستند و نسبت به فلسطین و قدس وفادارند و این ایستادگی و حضور به لطف خدا نسبت به قبل بیشتر از قبل نتیجه خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.