سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی وزیر کشور بر ساماندهی حاشیه شهر چابهار تاکید کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تاکید کرد: ساماندهی حاشیه شهر چابهار و بهره مندی مردم ساکن این مناطق از امکانات برق، آب، مدرسه، طرح هادی و بهداشت از نیاز‌های ضروری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه شهر کمب، میرآباد، جنگلوک و مرادآباد و بندرشهیدبهشتی چابهار اظهار داشت: برای آشنایی بهتر از مسائل و مشکلات شهر‌های مختلف سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرده و ضمن بازدید از دهیاری ها، شهرداری ها، روستا‌ها و مناطق حاشیه شهر و جمع بندی موارد مطرح شده، براساس اولویت پیگیری‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: حاشیه نشینان چابهار نیازمند تسریع در برقرسانی، آبرسانی و آسفالت معابر، بهداشت و مدرسه هستند و باید با اختصاص اعتبارات لازم مشکلات آن‌ها را مرتفع کرد.

رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور بیان کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید توانمند باشند تا بتوانند خدمات لازم را انجام دهند.

وی گفت: چابهار ظرفیت‌های خوبی در زمینه ترانزیت و تجارت دارد که از آن جمله بندر شهید بهشتی با ظرفیت تخلیه و بارگیری بیش از هشت میلیون تن کالا می‌تواند به اشتغال و تولید کمک شایانی کند.

جمالی نژاد ادامه داد: در سال جاری توجه ویژه‌ای به اجرای طرح‌های عمرانی و تکمیل پروژه‌ها خواهد شد و امیدواریم شاهد تحول این منطقه باشیم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور تصریح کرد: ساماندهی حاشیه شهر می‌تواند منجر به رضایتمندی ساکنان این منطقه شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ هزار حاشیه نشین و سکونت بیشترین درصد جمعیت چابهار در حاشیه شهر بدون امکانات در سال‌های متوالی نیازمند توجه بیشتر است و این یکی از اولویت‌ها خواهد بود.

مهدی جمالی نژاد معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در پنجمین سفر استانی خود در ماه مبارک رمضان برای بررسی مسائل و مشکلات حوزه مدیریت شهری و روستایی جنوب سیستان و بلوچستان چهارشنبه شب وارد زاهدان شد.

جمالی نژاد در این سفر در نشست کمیته بازسازی و نوسازی سیستان و بلوچستان شرکت و آخرین تصمیمات و برنامه‌های دولت و قرارگاه بازسازی و نوسازی منطقه سیل زده را تشریح کرد.

بازدید از شهر‌های خاش، ایرانشهر، قصرقند، نیکشهر، چابهار و کنارک و برخی از پروژه‌های ملی و استانی این منطقه و همچنین پروژه‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از دیگر برنامه‌های سفر معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به استان سیستان و بلوچستان است.

شرکت در گردهمایی شهرداران، اعضای شورا‌ها و دهیاران منتخب جنوب سیستان و بلوچستان و سخنرانی در این گردهمایی از دیگر برنامه‌های دکتر جمالی نژاد در سفر سه روزه به این استان است.

انتهای پیام/ع

چابهار نیازمند تسریع در برق رسانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.