سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن/ شبستری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

جهان اسلام طرح معامله قرن را قبول ندارد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتقال پایتخت رژیم صهیونسیتی به بیت المقدس و طرح معامله قرن یاوه گویی‌هایی است که جهان اسلام آن را قبول ندارد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس اطاعت از رهنمود امام راحل است که آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: پیام امروز حمایت از مظلومین بحرین، فلسطین، یمن و ... است. ملت امروز به خیابان‌ها آمده اند تا به مردم مظلوم بگویند شما تنها نیستید و ملت قهرمان ایران از هر جهت پشتیبان مظلومین عالم، خصوصا مسلمانان است.

مجتهد شبستری درباره پیام این راهپیمایی تصریح کرد: پیام راهپیمایی امروز این است که انتقال پایتخت رژیم صهیونسیتی به بیت المقدس و طرح معامله قرن یاوه گویی‌هایی است که جهان اسلام آن را قبول ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این راهپیمایی‌ها و سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شاهد افول ستاره آمریکا و اسرائیل باشیم و همانگونه که رهبر معظم پیش‌بینی کرده بودند این‌ها نابود شدنی و از بین رفتنی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.