سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن ؛

حضور مردم در راهپیمایی لرزه بر تن اسرائیل خواهد انداخت

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی امروز لرزه بر تن اسرائیل و استکبار جهانی خواهد انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  محمد نعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: معامله قرنی که دولت ترامپ به دنبال آن بود با وحدت و همبستگی ملت‌های مسلمان محکوم به شکست است و هیچگاه محقق نخواهد شد.

نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: دنیای استکبار جنگ اقتصادی تمام عیاری را علیه ایران آغاز کرده، اما با حضور با شکوه مردم سیستان و بلوچستان و کشور آمریکا و اسرائیل متوجه خواهند شد مردم تحت هیچ شرایطی دست از حمایت مظلوم بر نخواهند داشت.

وی ادامه داد: مردم امروز حمایت از فلسطین و تمامی مظلومان و ستمدیدگان را با شعار‌های استکبار ستیز خود به جهانیان نشان دادند و شکوه وحدت خود را به همگان نمایش دادند.

وی عنوان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اسرائیل به زودی از صفحه روزگار محو شده و هرگز قدس شریف به پایتخت سفاکان و ظالمان جهان مبدل نخواهد شد.

وی گفت: دشمن باید بداند کشور‌های اسلامی هیچ‌گاه در مقابل زورگویی‌های اسرائیل سکوت نخواهند کرد و همواره یاری گر مظلومان خواهند بود.

انتهای پیام/ ع

مردم ایران  تحت هیچ شرایطی دست از حمایت مظلوم بر نخواهند داشت

برچسب ها: قدس ، نماینده مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.