سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

خروش چشمگیر مردم اردبیل در روز قدس

مردم استان اردبیل با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه ای دیگر آفریدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس با فریاد‌های «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» مردم دارالارشاد اردبیل همزمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در استان اردبیل برگزار شد و مردم استان اردبیل با خروش انقلابی خود بار دیگر حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و انزجار و نفرت خود را نسبت به رژیم کودک‌کش صهیونیستی اعلام کنند.

امروز مردم همیشه در صحنه اردبیل برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به خیابان‌ها آمدند تا بار دیگر فریاد «مرگ بر اسرائیل» را در سراسر استان طنین‌انداز کنند.

آری امروز مردم مومن و روزه‌دار دارالارشاد بار دیگر آمدند تا با مشت‌های گره‌خورده و فریاد حمایت از قدس شریف بگویند رژیم غاصب و اشغالگر صهیونیست جایی در سرزمین فلسطین ندارد.

امروز همه آمده اند پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ تا یک بار دیگر ندای آزادی قدس شریف را در راهپیمایی روز جهانی قدس فریاد زنند.

امروز اقشار مختلف مردم با مشت‌های گره کرده و با صلابت آمده اند تا بگویند از مقاومت اسلامی مردم مظلوم فلسطین تا آزادی کامل قدس شریف حمایت و خشم خود را از سردمداران کفر و ناقضان حقوق بشر اعلام می‌کنند.
کودکان هم در راهپیمایی روز قدس آمدند تا با دفاع از کودکان بی گناه و بی پناه فلسطین ندای "بِاَیِ ذَنب قُتِلَت" را سردهند.

انتهای پیام/ح

راهپیمایی روز جهانی قدس در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.