سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن/ وزیر اطلاعات در جمع مردم ساری:

معامله قرن به معامله غبن تبدیل خواهد شد / ترامپ ذره‌ای تعهد به معاهده‌ای بین المللی ندارد

وزیر اطلاعات در میان راهپیمایان روز قدس ساری گفت: معامله قرن به معامله غبن تبدیل خوهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات در میان راهپیمایان ولایت مدار ساری گفت: امروز شما مشت‌های خود را در برابر رژیمی گره کردید که هم پیدایش و هم استمرار آن نامشروع است.

وی افزود: برای تشکیل رژیم صهیونیستی فلسطین را سرزمین بی ملت و یهود را ملتی بی سرزمین اعلام کردند که هر دو اشتباه بود.

وزیر اطلاعات گفت: در یک توطئه انگلیسی می‌خواستند با تاسیس رژیم صهیونیستی بین کشور‌های اسلامی، آسیایی و آفریقایی تفرقه ایجاد کنند.

حجت الاسلام علوی افزود:۱۵۰ هزار خانواده یهودی را در خانه آوارگان فلسطینی جای دادند و از سوی دیگر جوخه‌های ترور و ارعاب درست کردند تا فلسطینی‌هایی که حاضر به ترک خانه‌های خود نبودند را به شهادت برسانند.

وی گفت: با تجاوز‌های پی درپی به کشور‌های دیگر و بی اعتنایی به قطع نامه‌های سازمان ملل و محاصره غزه به دموکراسی غربی‌ها نیز پوزخند زدند و به هیچ معاهده بین المللی و کنوانسیون‌های بین المللی همجنان بی اعتنا هستند.


 بیشتر بخوانید :  راهپیمایی قدس ۹۸ از نگاه دوربین عکاسان در شهر‌های مازندران + تصاویر


حجت الاسلام علوی افزود: بیش از ۷۰ قطعنامه سازمان ملل بر علیه ان‌ها صادر شد، اما رژیم صهیونیستی به این‌ها نیز بی اعتنا هستند و استکبار نه تنها ان‌ها را محاکمه نمی‌کنند بلکه جنایت‌های رژیم صهیونیستی را تئوریزه کردند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه زمانی که امام راحل (ره) روز جهانی قدس را اعلام کرد هم فلسطین و هم جمهوری اسلامی ایران تنها بودند، گفت: همه کشور‌های عربی آن روز‌ها خود را در برابر این رژیم در موضع ضعف قرار داده بودند و رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا در منطقه یکه تازی می‌کرد.

وی افزود: بعد از چهل سال برگزاری این راهپیمایی،  حالا فقط ملت ایران نیست که راهپیمایی می‌کند،  بلکه در ۵ قاره حتی یهودی‌های مخالف با صهیونیست در راهپیمایی شرکت می‌کنند و اشغالگری این رژیم را محکوم می‌کنند.

وی گفت: حالا شخصیت فلسطین‌ها بازسازی شده و می دانند که می توانند ننگ شکست را بر پیشانی رژیم صهیونیستی بنشانند که نشانه آن حضور قدرتمندانه حزب الله و حماس است که آرزوی نیل تا فرات اسراییل را ناکام کردند.

وزیر اطلاعات با بیان اینکه  رژیم صهیونیستی در این سال ها بارها از فلسطینی ها و حزب الله سیلی خورده و حامیان او را نیز دچار سردرگمی کرده است، افزود: حالا خون و سنگ فلسطینی ها اکنون تبدیل به موشک شده و ملت های منطقه نیز بیدار شدند.

وی افزود: هر زمانی که احساس می کنند در حال شکست خوردن از حزب الله ، مردم لبنان و فلسطین هستند حرف از صلح و مذاکره می زنند و مداکره اسلو و کمپ دیوید تلاش خودشان برای نجات خودشان بود.


انتهای پیام/آ

اسراییل سند پوچی شعارهای غرب است

برچسب ها: قدس ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.