سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن ؛

طنین انداز شدن مرگ بر اسرائیل در کردستان + تصاویر

همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در شهر‌های مختلف استان کردستان برگزار شد.

 به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، مردم روزه دار، مومن و انقلابی استان کردستان در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و در راستای اعلام حمایت از قدس شریف و مظلومان و ستمدیدگان فلسطین اشغالی، در راهپیمایی روز جهانی قدس، حضوری پرشور، مثال زدنی و باشکوه دارند.

مردم روزه دار و ولایت مدار سنندج با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل که ندای وحدت همیشگی ملت ایران است از میدان آزادی به سمت میدان انقلاب و سه راه حبیبی در حال  حرکت هستند.

حضور قشر‌های مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان، بازاری و کارمند، کارگر و مسئول، روحانی و فرهنگی، نظامی و دانش آموز و دانشجو در مراسم روز جهانی قدس امروز چشمگیر است.

همچنین در دیگر شهر‌ها و بخش‌های استان نیز، روزه‌داران مومن با در دست داشتن پوستر‌ها و پلاکارد‌هایی با مضمون حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر و انزجار از رژیم اشغالگر اسرائیل، بار دیگر حمایت خود را از مسلمانان مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۱۰ خرداد از ساعت ۱۰ صبح در ۹۰ نقطه از استان کردستان در حال برگزاری است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی این شهر آغاز و در مسیر خیابان فردوسی - خیابان امام خمینی (ره) تا سه راه حبیبی ادامه دارد.

گفتنی است؛ امسال مراسم روز جهانی قدس با شعار محوری "روز جهانی قدس، شکست معامله قرن، تثبیت آرمان فلسطین "در سراسر کشور در حال برگزاراست.

انتهای پیام/م

راهپیمایی روزجهانی قدس در استان کردستان

برچسب ها: فلسطین ، قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.