سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

بیانات رهبر انقلاب پیرامون روز قدس +مجموعه سخن‌نگاشت

به مناسبت روز جهانی قدس، قسمت‌هایی از بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در خصوص روز قدس را در قالب تصویرنوشته‌هایی مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نزدیک به ۶۶ سال از اشغال سرزمین فلسطین و تشکیل رژیم جعلی اسرائیل به دست دولت انگلیس می‌گذرد. اشغال سرزمین حاصل‌خیز فلسطین و قدس شریف بزرگترین مصیبتی است که در تاریخ معاصر با دسیسه استعمار بر امت اسلامی وارد شده است.

اما آنچه مسلم و قطعی است پیروزی مردم مظلوم فلسطین و نابودی کامل رژیم جعلی صهیونیستی است که با مقاومت و مبارزه مردم فلسطین به زودی زود محقق خواهد شد. رهبرمعظم انقلاب نیز این خصوص فرموده‌اند: «بی‌شک مبارزه و مقاومت تنها راه نجات فلسطین مظلوم و تنها نسخه‌ شفابخش جراحات وارد بر پیکر آن ملت شجاع و سرافراز است.»

در ادامه به مناسبت روز جهانی قدس، قسمت‌هایی از بیانات رهبر انقلاب در خصوص روز قدس را در قالب تصویرنوشته‌هایی مشاهده می‌کنید.

 

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی: دشمن سعی‌اش این است که آرمان فلسطین را از بین ببرد؛ آرمان فلسطین باقی است.

 

حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی: مردم ایران به عنوان متولّیان روز قدس، باید کاری کنند که برای دیگر ملت‌ها سرمشق شود؛ چون هر سال ملت‌های دیگر در گوشه و کنار، حتّی در خود اروپا و جاهای دیگر، به تبع شما روز قدس را گرامی می‌دارند.

 

 

 حضرت آیت الله خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی: روز قدس، روز آزمایش بزرگ ملت‌های مسلمان است؛ روز قدس، آن روزی است که ملت‌های مسلمان بی واسطه‌ی مقامات رسمی حرف‌شان را در دنیا مطرح می‌کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: روز قدس ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۸
عالی بود