سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن؛

راهپیمایی قدس ۹۸از نگاه دوربین عکاسان در شهر‌های مازندران + تصاویر

همزمان با سراسر کشور راهپیمایی وحدت آفرین روز جهانی قدس سال ۹۸ و تا دقایقی دیگر حرکت مردم برای خلق حماسه ای ماندگار در ۶۲ نقطه مازندران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، راهپیمایی روز قدس دیار علویان  همزمان با سراسر کشور در در ۶۲ شهرستان، شهر، بخش و روستای از ۱۱ ساعت امروز جمعه ۱۰ خرداد ۹۸ برابر با ۲۵ رمضان ۱۴۴۰ هجری قمری  در ۶۲ نقطه مازندران آغاز  می شود.

حضور قشرهای مختلف مردمی از جمله کشاورزان ، زنان، مردان، جوانان انقلابی و مومن و ولایت مدار  در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به فرمان امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شده چشمگیر است.

روز قدس به عنوان نماد مقاومت درمقابل معامله قرن ترامپ و نتانیاهو و نشست‌های شاهنشاهی درعربستان خودنمایی می‌کند ، برخی راهپیمایان مازندرانی که  زودتر آمده اند و قرار است  امروز در روز قدس همبستگی و اقتدار ملی ایران را به تصویر بکشند معتقدند روسای قبلی آمریکا درباره مسئله فلسطین حفظ ظاهر می‌کردند، اما ترامپ همه چیز، حتی قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است.
 
 

آنان می‌گویند تنها رژیمی که مرزی برای خودش تعیین نکرده اسرائیل است و آمریکا با چشم اسرائیل به منطقه نگاه می‌کند.
 
این افراد تاکید کردند توطئه بزرگ معامله قرن با بازی رندانه ترامپ با هدف فراموشی مسئله فلسطین طراحی شده است، اما حضور مقاومت این معامله را ناکام خواهد گذاشت.
 
 
وزیر اطلاعات سخنران امروز  راهپیمایی روز قدس در ساری است.
 
نگاه دوربین عکاسان ساری 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
وزیر اطلاعات در راهپیمایی روز قدس ساری 
 
 
 
نگاه دوربین عکاسان بابلسر 
 
 
 
 
در حال تکمیل ...

انتهای پیام/آ
برچسب ها: قدس ، برجام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.