سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور عروسک های غول پیکر در جشنواره ملی پویانمایی

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از حضور هشت عروسک غول پیکر و نیز ۳۰۰ عروسک در جشنوراه پویا نمایی کرمانشاه خبر داد.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مهناز فتاحی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان  کرمانشاه که به عنوان دبیر کمیته فرهنگی این جشنواره فعالیت داردبا اشاره به حضور هشت عروسک غول پیکر و نیز ۳۰۰ عروسک دیگر در جشنوراه ملی پویا نمایی و برنامه های عروسکی  گفت: علاوه بر این عروسک‌ها که متعلق به استان است، قرار است ۴۰ عروسک غول پیکر دیگر از سایر استان‌ها به کرمانشاه بیاید.

وی افزود: در مراسم افتتاحیه هم هر عروسک قصه خود را خواهد گفت که از دل چه داستانی این شخصیت عروسکی به وجود آمده است.

فتاحی از آماده سازی سالن‌های انیمیشین استان برای برگزاری برنامه‌های این جشنواره خبر داد وافزود: در کرمانشاه یک سالن با ظرفیت ۳۵۰ نفر برای این کار در نظر گرفته شده و در هریک از شهرستان‌ها از جمله اسلام آبادغرب، سنقر، کنگاور، صحنه، روانسر و قصرشیرین نیز یک سالن با ظرفیت ۱۰۰ تا ۱۵۰ نفر برای اجرای برنامه‌های جشنواره در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلامی رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ن نسبت به انتقاد‌های بسیار در خصوص وضعیت نامناسب سالن "انتظار" جهت میزبانی جشنواره گفت: کار بازسازی و مرمت بخش‌های مختلف سالن شروع شده و تا یک هفته قبل از شروع به کار جشنواره، سالن را آماده، تحویل میدهیم.

وی افزود: بحث نور، صندلی، پرده ها، فضای سبز، سیستم سرمایشی و ... سالن قطعا بررسی، تقویت و مرمت میشود و این سالن به نحو شایسته‌ای برای میزبانی افتتاحیه و اختتامیه جشنواره آماده خواهد شد.

انتهای  پیام/ز


برگزاری جشنواره ملی پویا نمایی به میزبانی کرمانشاه

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.