سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای شهر یزد:

مدیریت یکپارچه شهری عزم همه مسئولین شهر را می‌طلبد

رئیس شورای شهر یزد گفت: مدیریت یکپارچه شهری نیازمند عزم راسخ همه مسئولین شهر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، غلامعلی سفید، رئیس شورای اسلامی شهر یزد در خصوص مدیریت یکپارچه شهری گفت: ما در همه زمینه‌ها از جمله فضای سبز و فاضلاب شهری قدم برداشتیم، اما هیچ جلسه و همکاری با ما انجام نشد و همراهی صورت نگرفت.

سفید افزود: در زمینه مدیریت واحد شهری شورای شهر وارد شده است، ولی نتوانستیم کار را به گونه مطلوب پیش ببریم و باید تمام مسیولین شهر به این موضوع کمک کنند.

وی اظهار داشت: طبق مصوبه هیئت وزیران دستگاه‌های دولتی موظفند که برنامه‌های اجرایی خود را بعد از طرح در کمیسیون به شورا گزارش دهند و شورای شهر بررسی و با برنامه‌های شهرداری تطبیق دهد و این موضوع ابلاغ شده، اما تا کنون همکاری صورت نگرفته است.

اصناف، انصاف را نسبت به مردم رعایت کنند

رییس شورای اسلامی شهر یزد افزود: با توجه به گرانی‌ها و مشکلاتی که عموم مردم با آن مواجه هستند، از اصناف تقاضا داریم تا انصاف را نسبت به مردم داشته باشند.

وی ادامه داد: اصناف می‌توانند محور اشتغال جوانان باشند و زمینه را ایجاد کنند، هرچند یزدی‌ها همواره شهره به مردمداری و انصاف هستند، ولی در این زمینه گا‌هی دچار فراز و فرود‌هایی هستیم که امیدواریم مساعدت و حمایت بیشتری نسبت به مردم صورت گیرد.

سفید در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تبریک به نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی گفت: اقدام اخیر نیرو‌های مسلح کشورمان در زمینه مبارزه با تجاوز کاران قابل تقدیر است و نشان داد که اگر دشمنی به حوزه جفرافیایی کشورمان تجاوز کند، ایران با شجاعت تمام ایستاده و مقابله خواهد کرد.

انتهای پیام/ص

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.