سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بزرگترین مرکز تحت نظارت بهزیستی به کمک خیرین نیاز دارد

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: بزرگترین مرکز تحت نظارت بهزیستی استان است و نیازمند کمک خیرین است، چراکه اعتبارات دولتی کافی نیست.

به گزارش   خبرنگار   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضوان مدنی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با همراهی دادستان عمومی و انقلاب و رئیس اتاق اصناف از مرکز درمان توانبخشی و نگهداری بیماران مزمن روانی موسسه انتفاعی توان بهبود تابا بازدید کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در این بازدید عنوان کرد:۳۰۰ بیمار روانی در این مرکز نگهداری می‌شود و با داشتن نگاه علمی و انسانی با خدمت در این مرکز همواره ارتقای بهداشت جسم و روان مددجویان مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد:برخی از زیرساخت‌های ساختمان این مرکز فرسوده شده و نیازمند تعمیر و تجهیز است که حمایت خیزین وبرخی از ارگان‌ها و نهاد‌ها را می‌طلبد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه  گفت: هویت ۸۰ درصد مددجویان این مرکز شناسایی شده و مابقی مجهول الهویه هستند که سازمان بهزیستی به صورت ماهیانه به ازای هر مددجو ۷۷۰ هزار تومان یارانه پرداخت می‌کند.

وی گفت:این مرکز بزرگترین مرکز تحت نظارت بهزیستی استان است و نیازمند کمک خیرین است، چراکه اعتبارات دولتی کافی نیست و پرسنل این مرکز همواره با ایمان بخدا و اعتقاد قلبی کمک به مددجویان را سرلوحه خود قرار داده اند.

انتهای  پیام/ز

 

۳۰۰ بیمار روانی در   بزرگترین مرکز تحت نظارت بهزیستی نگهداری می‌شود

برچسب ها: توانبخشی ، درمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.