سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضاییه به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند

سرپرست اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه گفت: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه در رأس یک هیئت عالی قضایی به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا شهریاری اظهار کرد: حجت الاسلام و المسلمین رئیسی رئیس قوه قضاییه در سلسله سفر‌های استانی خود، روز جمعه ۱۰ خرداد ماه به همراه تعدادی از مسئولان عالی قضایی کشور برای بررسی مسایل قضایی و دیدار با مسئولان، قضات و کارکنان دادگستری استان خراسان جنوبی به این استان سفر می‌کند.

محمدرضا شهریاری با اعلام این خبر افزود: در این سفر حجت الاسلام و المسلمین رئیسی علاوه بر بررسی مسایل قضایی استان خراسان جنوبی، در جمع مردم ولایتمدار بیرجند حضور یافته و در راهپیمایی روز جهانی قدس سخنرانی خواهد کرد.

سرپرست اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه افزود: افتتاح ساختمان جدید دادسرای بیرجند و حضور در شورای قضایی استان از دیگر برنامه‌های رئیس قوه قضاییه در این سفر است.

شهریاری خاطرنشان کرد: در پایان این سفر یک روزه، حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس قوه قضاییه و نماینده استان خراسان جنوبی در مجلس خبرگان رهبری در جلسه شورای اداری استان شرکت کرده و مسایل مربوط به استان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، روز قدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.