سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایا ساعت کاری ادارات تغییر خواهد کرد؟

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: تغییر ساعات ادارات استان با هدف مدیریت مصرف برق در انتظار تصویب نهایی است.

به گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید علی مرآتی  از پیشنهاد  برای تغییر ساعت کار ادارات به منظور بهینه سازی مصرف، در شبکه توزیع برق استان کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: بر این اساس پیشنهاد کردیم که ادارات استان یک ساعت زودتر کار خود را آغاز و یک ساعت زودتر به پایان برسانند و موافقت ضمنی این موضوع گرفته شده است.

وی افزود: بر اساس مذاکره‌ای که با استاندار صورت گرفت قرار بر این خواهد بود که طبق دستور استاندار از ۱۵ خرداد امسال الی اول شهریور امسال این موضوع اجرایی شود.

مرآتی با بیان اینکه طی چند روز اخیر مصرف ما در استان ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده است، گفت: توصیه مان به هم استانی‌های کرمانشاهی این است که در شهرکرمانشاه و سایر شهرستان‌هایی که گرمسیر نیستند، از کولر آبی استفاده کنند و در صورت استفاده از کولر‌های گازی نیز حتماً درجه آن‌ها را بالاتر از ۲۴ درجه قرار دهند اگر درجه کولر گازی اداره‌ای کمتر از ۲۴ درجه باشد براساس دستوری که از وزارت نیرو داریم بار اول تذکر می‌دهیم و در وهله‌های بعدی مجبوریم برق آن اداره را قطع کنیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: برای امسال هنوز بررسی نشده، اما سال گذشته با این تغییر ساعت ۲۲ مگاوات کاهش مصرف داشتیم.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه ۷۵۰ هزار مشترک برق دارد که می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف برق داشته باشند، عنوان کرد: اگر هر مشترک ما یک لامپ ۱۰۰ وات خاموش کند ما می‌توانیم صاحب یک نیروگاه ۷۶ مگاواتی شویم.

انتهای  پیام/ز

استان کرمانشاه ۷۵۰ هزار مشترک برق دارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.