سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۹۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید ثبت نام کردند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: تاکنون بیش از ۷۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در یکصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به ثبت نام ۱۹۷۱ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات رونق تولید گفت: تاکنون بیش از ۷۹۷۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان پرداخت شده است که سهم صنعت از تسهیلات رونق تولید ۱۲۷ واحد و سهم کشاورزی، ۵۵۳ واحد است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶۷۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۱۲۷ واحد تولیدی صنعتی استان پرداخت شده است که از این تعداد، ۲ طرح مربوط به بازسازی و نوسازی، ۹ طرح سرمایه ثابت و ۱۱۶ طرح سرمایه در گردش است.

اسودی با اشاره به اینکه در جلسات کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی استان پرونده ۱۱۸۳ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات بررسی و به بانک‌های عامل معرفی شده است تصریح کرد: پرونده ۲۴۷ واحد تولیدی متقاضی جهت پرداخت تسهیلات به ارزش بیش از ۹ هزار میلیارد ریال در حال بررسی و عقد قرارداد است.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان گفت:با تصمیم اعضای کارگروه با معرفی ۷۶ واحد تولیدی دیگر به بانک‌های عامل جهت دریافت تسهیلات به رقم ۲۲۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۶ نفر موافقت شد.

انتهای پیام / گ 

برگزاری جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان 

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.