سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان خبر داد؛

قطع درختان تاغ در استان سمنان/ محل فروش ساری و گرگان

مدیرکل منابع طبیعی استان سمنان از دستگیری و برخورد جدی با متهمان قطع درختان تاغ و تولیدکنندگان زغال در استان خبر داد و گفت: در این راستا چندین کوره غیرمجاز زغال در گرگان و ساری کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علینقی حیدریان مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان گفت: چندین فقره پرونده قطع درختان ممنوع القطع از نوع درختچه تاغ به‌ویژه در مناطق کویری توسط متخلفان به عرصه‌های منابع طبیعی در شهرستان‌های شاهرود، میامی و دامغان کشف شد که با همکاری دادستانی این شهرها و یگان‌های حفاظتی و انتظامی این افراد به جرم خود اعتراف، و مراتب از طریق مراجع قضائی به پرونده‌های آنان رسیدگی و قرار لازم صادر شد.

وی افزود:

متهمان نزد دادستان میامی ضمن اعتراف به جرم خود اعلام داشتند بعد از قطع درختان تاغ، چوب آن را در شهرستان‌های گرگان و ساری به افراد دارای کوره زغال غیرمجاز فروختند که با پیگیری دادگستری میامی شناسایی افراد سودجو انجام شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان بابیان اینکه متهمان به استان‌های هم‌جوار در شهرستان‌های گرگان و ساری انتقال داده شدند، ابراز داشت: بعد از هماهنگی با مراجع قضائی دو شهرستان مذکور و اخذ دستور قضائی تعدادی کوره زغال غیرمجاز به همراه چوب قاچاق از نوع تاغ شناسایی و مراتب به همراه صورت‌جلسه برای سیر مراحل قانونی به ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های (گرگان و ساری) تحویل داده شد.

وی افزود: مردم و شهروندان استان سمنان به‌ویژه بهره‌برداران و روستاییان در صورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، قطع و زغال گیری از درختان تاغ، جنگلی و سایر تخلفات در عرصه‌های منابع طبیعی سریعاً مراتب را به سامانه تلفنی ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام / گ 

دستگیری قاچاقچیان چوب 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.