سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتیاز و مالکیت باشگاه فوتبال آوالان کامیاران واگذار شد

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران گفت: امتیاز و مالکیت باشگاه فوتبال آوالان این شهرستان به عنوان تنها نماینده استان کردستان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور به بخش خصوصی واگذار شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سیوان رحیم پور گفت: امتیاز و مالکیت این باشگاه که در ابتدا در اختیار هیات فوتبال و اداره ورزش و جوانان بود سال گذشته به ۵ سهامدار بخش خصوصی واگذار شد و امسال نیز امتیاز و مالکیت این باشگاه به مختار (اخلاق) فروردینی واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه مالک جدید این باشگاه کامیارانی است، افزود: تیم آوالان سال گذشته در لیگ دسته دو فوتبال کشور ۲۴ بازی انجام داد که حاصل آن ۱۰ برد، ۱۰ باخت و ۴ مساوی و کسب ۳۴ امتیاز بود.

رحیم پور در خصوص وضعیت کنونی بازیکنان این تیم یادآور شد: در حال حاضر این باشگاه ۷ بازیکن بومی دارد که می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

وی با بیان اینکه زمین چمن و خوابگاه به صورت رایگان از سوی اداره ورزش و جوانان در اختیار این باشگاه قرار می‌گیرد، اضافه کرد: تمرینات این تیم از ۱۵ تیر آغاز خواهد شد و بازی‌های لیگ دسته دوم سال جاری نیز از مهر ماه آغاز می‌شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران گفت: صاحب امتیاز باشگاه به زودی نسبت به معرفی اعضای جدید هیات مدیره اقدام می‌کند و امید است این تیم بیشتر از گذشته مورد حمایت مردم و مسئولان قرار گیرد.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.