سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سنندج

فرمانده انتظامی کردستان گفت: باند پنج نفره تهیه و توزیع مواد مخدر توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر در سنندج شناسایی و منهدم شد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سردار علی آزادی رگفت: شناسایی و دستگیری اعضای این باند در راستای طرح مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر توسط ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر انجام شد.

وی اضافه کرد: بعد از مدت ها کار اطلاعاتی اعضای این باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سنندج شناسایی و طی عملیات موفق پلیسی پنج نفر شامل سه مرد و ۲ زن دستگیر شدند.

سردار آزادی افزود: دو دستگاه خودرو پراید متعلق به اعضای این باند نیز توقیف، ۲ کیلوگرم هروئین و یک کیلوگرم شیشه هم از مخفیگاه آنها کشف و ضبط شد.

وی همچنین خبر از دستگیری سارق کابل های برق در سنندج خبر داد و گفت: در پی افزایش سرقت سیم های کابل برق در سنندج و پیگیری های صورت گرفته از طریق شرکت برق، دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: پس از کار اطلاعاتی، سارق حرفه ای کابل برق حین سرقت دستگیر و مقادیری از اموال مسروقه نیز از مخفیگاه او کشف شد.

وی یادآور شد: متهم برای تحقیقات به کلانتری محل در شهرک بهاران منتقل و در تحقیقات صورت گرفته به ۲۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سردار آزادی در رابطه با فعالیت دیگر ماموران انتظامی گفت: ۱۴۳ هزار و ۷۶۰ نخ سیگار نیز توسط ماموران پلیس در شهرستان بیجار کشف شد.

وی با بیان اینکه دو نفر در این رابطه دستگیر شدند، اضافه کرد: پلیس حین کنترل خودروهای عبوری ۲ خودروی سمند و پراید را توقیف و در بازرسی از این خودروها این میزان سیگار قاچاق را کشف کرد.

انتهای پیام/م

باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سنندج منهدم شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.