سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نه به معامله قرن ؛

دعوت سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام ، گفت: از همه‌ی اقشار مردم می خواهیم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ این بیانیه بدین شرح می باشد: راهپیمایی روز قدس امسال علاوه بر نمایش وحدت اسلامی و قدرت محور مقاومت ، موید شکست جدیدترین توطئه آمریکا و رژیم صهیونیستی موسوم به معامله قرن است که برای تصرف قدس شریف به عنوان قبله اول مسلمین و محاصره کامل فلسطینیان و راحت کردن کاربرای نابود کردن آنان مطرح شده است .

اگرچه هدف اولیه طرح معامله قرن ، نابودی جریان مقاومت در سرزمین های اشغالی ، تامین امنیت رژیم صهیونیستی است ، اما خیانت حکام مرتجع عربی با همکاری در پیشبرد نقشه محور غربی نشان می دهد که معامله قرن تنها بدنبال یکسره کردن نام و نشان فلسطین و مقاومت نیست واهداف این طرح تنها در فلسطین خلاصه نمی شود ؛ بلکه از آنجا آغاز می شود .

راهبرد منطقه ای آمریکا برآنست تا با معامله قرن ، ائتلافی متشکل از کشورهای غربی و عربی ، جبهه قدرتمندی علیه ایران ایجاد کند .

پاسخ کوبنده رزمندگان مقاومت درسالهای اخیر به حملات صهیونیست ها و خصوصا پیروزی ۴۸ ساعته اخیرا بر رژیم صهیونیستی با عبور از سپر ادعایی گنبدآهنین و فرار صهیونیست ها به پناهگاه ها نشان داد که مقاومت اجازه نخواهددادمعامله قرن اتفاق بیفتد .

سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ضمن محکوم نمودن اقدمات و جنایات آمریکا و غده سرطانی اسرائیل و حمایت از آرمان رهایی قدس شریف و دفاع از مردم مظلوم فلسطین ، از همه اقشارمختلف مردم روزه دار و انقلابی استان ایلام خصوصا اقشار مختلف بسیج ، فرهنگیان ، دانش آموزان، دانشجویان ، اساتید،هنرمندان،اصحاب قلم و رسانه ،طلاب و روحانیون،اصناف و بازاریان، عشایر ، کارگران و کارمندان ،جامعه پزشکی،مهندسین،وکلا و حقوقدانان، ورزشکاران و غیره جهت حضورحماسی و دشمن شکن در تظاهرات روزجهانی قدس دعوت می نماید تا بار دیگر با فریادهای مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل ، حمایت و همبستگی خود را از مردم مظلوم فلسطین تا رهایی قدس شریف ازچنگال دژخیمان اعلام نمایند .

انتهای پیام/ ن

بیانیه دعوت سپاه امیرالمومنین(ع) به منظور شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

برچسب ها: قدس ، رژیم صهیونیستی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.